;
coinex

تاریخ رونمایی پلی استیشن 6 توسط سونی مشخص شد

تاریخ رونمایی پلی استیشن 6 در مدارک به دست آمده از یکی از مراجع انگلیسی مشخص شد. طبق این مدارک پلی استیشن 5 تا 5 سال دیگر آخرین کنسول سونی باقی می‌ماند.

ظاهراً سونی در حال کار روی نسل جدید کنسول‌های خودش یعنی پلی استیشن 6 است. طبق مدارک به دست آمده از این شرکت، تاریخ رونمایی پلی استیشن 6 حدوداً در سال 2027 خواهد بود. بنابراین پلی استیشن 5 همچنان برای 5 سال دیگر جدیدترین کنسول سونی باقی می‌ماند و خبری از کنسول جدید نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید پلی استیشن 5 با دیسک درایو جدا شدنی در سال 2023 عرضه می‌شود

تاریخ رونمایی پلی استیشن 6

در جریان تحقیقات «مرجع رقابت و بازارهای بریتانیا» درباره خرید 68 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت که سونی با آن مخالفت کرده بود، مدارک جدیدی به دست آمده است. در صفحه 22 این مدرک نوشته شده «سونی معتقد است که این قرارداد به رقابت، کاربران و بازیگران مهم این عرصه آسیب می‌رساند». به گفته مایکروسافت «این ادغام منجر به افزایش رقابت در بازاری می‌شود که سونی مدت‌ها است بر آن سلطه دارد». همچنین این شرکت آمریکایی بزرگ تأیید کرده که بازی‌های انحصاری PS5 نسبت به بازی‌های ایکس باکس بوده‌اند.

تاریخ رونمایی پلی استیشن 6

توضیحاتی که در این سند درباره اهمیت بازی کال آف دیوتی برای بازار کنسول آمده، شامل اشاره‌ای مختصر به نسل جدید کنسول‌های پلی استیشن است. در واقع سونی اعلام کرده که با این قرارداد، مجوز کال آف دیوتی و سایر بازی‌های اکتیویژن را از دست می‌دهد. تا آن زمان سونی آماده رونمایی از یک کنسول جدید خواهد بود.

سونی در این مطلب اعلام کرده که ممکن است عرضه این محصول حدودا در یک تاریخ خاص انجام شود که این تاریخ فاش نمی‌شود. طبق آنچه در چند گزارش آمده، سونی تاریخ رونمایی پلی استیشن 6 را سال 2027 اعلام کرده است. این یعنی PS6 هفت سال پس از رونمایی از PS5 معرفی می‌شود که درست به نظر می‌رسد.

در حال حاضر سونی برای رونمایی از مدل اسلیم پلی استیشن 5 برای سال بعد آماده می‌شود. این کنسول یک درایو قابل تفکیک دارد که از نظر ابعاد هم متمایز است. لازم به ذکر است که مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که کال آف دیوتی همچنان برای پلی استیشن قابل استفاده است و بر خلاف آنچه سونی اعلام کرده، این پشتیبانی حداقل 10 سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی پلی استیشن 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    من که امروز Ps4 با فول بازی می خرم 1سال گارانتی اقساط 6ماهه 1دسته ۹تیر ۱۴۰۲ فروشگاه رافنو در برج سلمان ،🤣🤣😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆

    پاسخ

    من که امروز Ps4 با فول بازی می خرم 1سال گارانتی اقساط 6ماهه 1دسته ۹تیر ۱۴۰۲ فروشگاه رافنو در برج سلمان

    پاسخ

    امسال زورم رسید پلی دو بخرم 😏

    پاسخ

    چقدر خوشبختی من سال بعد میتونم پلی ۱ بخرم

    پاسخ

    ما ک پولش نداریم🗿

    پاسخ

    بیزه که یوخده

    ایچینه پوخ ده

    😜😜😜

    پاسخ