;
coinex

طرح فروش کشنده فوتون H4 اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرکت ایرانخودرو دیزل به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، از طرح فروش کشنده فوتون H4 رونمایی کرد. برای اطلاع از جزئیات و شرایط طرح با ما باشید.

متقاضیان برای ثبت نام در طرح فروش کشنده فوتون اچ 4 متقاضیان بایستی از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir اقدام کنند. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

جزئیات طرح فروش کشنده فوتون H4

در طرح فروش مذکور از شرکت ایران خودرو دیزل براساس بخشنامه ذیل از روز شنبه مورخ 13 اسفند ماه 1401 ساعت 10 صبح ثبت‌نام فعال خواهد شد.

طرح فروش کشنده فوتون H4

سود مشارکت در این طرح فروش 12 درصد و سود انصراف از سوی ایران خودرو دیزل 9 درصد درنظر شده است. پیش پرداخت جهت ثبت‌نام برای کامیون فوتون H4 مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کشنده فوتون H4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    در دیزی که خیلی ‌وقته شکوندین،لااقل ی کم حیا و مردانگی به قدر نصف دزدهای سرگردنه،محض آبرو داری …واسه خودتون نگه می داشتید….این کامیون‌های اشغال چینی رو کیلویی چند؟!؟!؟!گرمی چند؟!؟!؟!متری چند؟!؟!؟!سانتی چند؟!؟!!حساب میکنید؟!؟!؟!!!! صد رحمت به گرگ بیابون!!!!هزار رحمت به دشمن!!!! چپاول ملت به این روشنی و وضوح و پرویی محض هیچ کجای دنیا وجود ندارد!!!! فقط شرم بر شما….اوف بر شما…ننگ بر شما…..

    پاسخ

    پیش یک راننده نشستید تا ببینید چقدر جان میکند تا پولی فراهم بکند . دنیا یک نفس است زیاد در پی لخت کردن دیگران نباشید.

    پاسخ