;
coinex

لپ تاپ های جدید آنر مجیک بوک ایکس و مجیک بوک ایکس پرو معرفی شدند

لپ تاپ های جدید آنر معرفی شدند. آنر این‌بار با لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند آمده است تا نشان دهد که چیزی از سرفیس مایکروسافت و مک‌بوک اپل کم ندارد.

لپ تاپ های جدید آنر مجیک بوک ایکس و مجیک بوک ایکس پرو رونمایی شدند. کمپانی چینی آنر یکی از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی در جهان است که پس‌از جدایی از هواوی توانست به‌سرعت جای خود را در بین حریفان پیدا کرده و خودی نشان دهد. آنر این‌بار لپ‌تاپ‌های جدید خود را با کیفیت بسیار بالا و زیبایی دوچندان معرفی کرده و به‌زودی نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ رول شونده لنوو در MWC 2023 معرفی شد [+ویدیو]

لپ تاپ های جدید آنر با کیفیت ساخت بالا معرفی شدند

سری لپتاپ‌های ۲۰۲۳ آنر رسما معرفی شده و شامل ۳ دستگاه می‌شود. این لپتاپ‌ها دو مدل ۱۴ اینچی ساده و پرو و یک مدل ۱۶ اینچی پرو را تشکیل می‌دهند. این محصولات با نام‌های Honor MagicBook X 14 و سری پرو Honor MagicBook X 14 Pro و MagicBook 16 Pro شناخته می‌شوند. لپتاپ های آنر MagicBook X و X Pro با تراشه نسل ۱۳ اینتل ارائه می‌شوند.

لپتاپ آنر MagicBook X 14 Pro با ضخامت 15.9 میلی متری همراه بوده و وزن آن حدود 1.34 کیلوگرم است. این دستگاه یک لولا فلزی یکپارچه دارد که صفحه نمایش 14 اینچ با رزلوشن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسلی را به بدنه آن متصل می‌کند.

لپ تاپ های جدید آنر با کیفیت ساخت بالا معرفی شدند

مدل ۱۶ اینچی مجیک بوک ایکس پرو وزن ۱.۷۵ کیلوگرمی دارد و ضخامت آن ۱۷۹ میلی‌متر است. نمایشگر IPS آن رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را دارد که یک پنل FHD با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ محسوب می‌شود. روشنایی این نمایشگرها تا ۳۰۰ نیت عنوان شده است.

خوشبختانه برخلاف طراحی قبلی که وبکم درون دکمه کیبرد پنهان شده بود، وبکم این دستگاه بالا نمایشگر و در حاشیه بسیار کم آن جای خوش کرده است، حتی بدون نیاز به ناچ!

مانند اکثر نمایشگر محصولات آنر، این دستگاه گواهینامه دوبرابری محافظت از چشم Rheinland را گذرانده و دارای حالت کتاب الکترونیکی برای مطالعه است.

سری Honor MagicBook X Pro اولین لپ‌تاپ‌هایی هستند که به پردازنده‌های سری H نسل سیزدهم Core i5 اینتل مجهز شده‌اند. تراشه Intel Core i5-13500H دارای ۱۲ هسته و ۱۶ رشته است و عملکرد کلی را نسبت به نسل‌های قبلی بهبود می‌دهد. بالاترین فرکانس توربو Core i5-13500H برابر 4.7 گیگاهرتز است و حداکثر عملکرد می‌تواند به 45 وات برسد.

در بخش حافظه داخلی، این دستگاه به SSD تا حجم ۱ ترابایت مجهز است. این حافظه تا ۲ ترابایت قابل ارتقا است.

برای بهینه‌سازی‌های ارتباط با دیگر محصولات آنر، سری Honor MagicBook X Pro از اتصال هوشمند MagicOS پشتیبانی می‌کند.

باتری این لپتاپ‌ها ۶۰ وات‌ساعتی بوده و با پورت USB C شارژ می‌شود. ادعای آنر بر ارائه ۹ ساعت عمر باتری است.

لپ تاپ های جدید آنر با کیفیت ساخت بالا معرفی شدند

لپ تاپ های جدید آنر با کیفیت ساخت بالا معرفی شدند

آنر مجیک بوک ایکس ۴ پرو ۲۰۲۳ با تراشه Cote i5 نسل ۱۳ مدل 13500H و ۵۱۲ گیگابایت SSD به قیمت حدود ۶۰۸ یورو عرضه می‌شود. مدل ۱۶ اینچی برای همان مشخصات کمی ارزان تر حدود ۵۸۰ یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره لپ تاپ های جدید آنر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر