;
coinex

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401 آغاز شد. ایران خودرو برای این طرح، 4 مدل از محصولات خود را در نظر گرفته است که جزئیات و قیمت هرکدام در ادامه ذکر شده است.

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401 از روز گذشته آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت. ایران خودرو در این طرح فروش 4 مدل خودرو هایما S7، هایما S5 At6، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک را با قیمت‌های متفاوت در نظر گرفته است. با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد. برای اطلاع از قیمت محصولات ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز‌شرایط می‌رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت‌نام یک‌دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، مطابق جدول ذیل فراهم شده است.

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401

با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ۲۰بارطرح جوانه جمعیت خودروثبت نام کردیم برنده نشدبم کجا به مادران بدونه قرعه کشی ماشین میدهیدبدون قرعه کشی نیست به همه درامده بجزماخدایا میشوداین دفع دربیاد

    پاسخ