;
coinex

طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان [+شرایط، قیمت و نحوه ثبت‌نام]

گروه صنعتی ایرانخودرو به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، از طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان رونمایی کرده است.

در طرح فروش فوری ایران خودرو نیمه شعبان 1401 متقاضیان طرح عادی باید از روز سه‌شنبه 17 اسفند 1401 تا پنجشنبه 19 اسفند 1401 با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی اقدام کنند.

در اختیار داشتن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و مطابق با همین تصمیم ایران خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. از طرفی متقاضیان طرح خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی به افتتاح حساب وکالتی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیگر شرایط طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان

گروه صنعتی ایران خودرو در طرح فروش فوری ایرانخودرو ویژه نیمه شعبان 1401 قصد دارد خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی، هایما اس 5 اتوماتیک و هایما اس 7 پلاس را برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه کند.

طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

متقاضیان این طرح می‌توانند از چهارشنبه 17 اسفند تا جمعه 19 اسفند اسفند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایرانخودرو فرایند ثبت نام را دنبال کنند.

متقاضیان عادی از روز سه‌شنبه 16 اسفند تا پنجشنبه 18 اسفند با مراجعه به بانک‌های عامل می‌توانند فرایند افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی را پیگیری کنند. در این طرح موجودی حساب وکلاتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش ایران خودرو ویژه نیمه شعبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    تو این طرح فروش ایران‌خودرو (همین که سورن و دنا توربوشارژ گزاشتن) به همه ماشین میرسه یا بازم قرعه کشی میشه به یه سری میدن به بقیه میگن برنده نشدید و به سلامت؟

    پاسخ

    کسی تونسته ثبت نام کنه طرح عادیو؟همش ارور وکالتی کردن میده در حالیکه پول توو حسابه و وکالتیم هست.

    پاسخ

    چرا بانک کشاورزی اول اعلام کردن بعد گفتن نیست این چه قانونیه یه کار میکنن که کسی نتونه ثبت نام کنه تو روز تعطیل چطور حساب و کالتی بگیریم که ۷۲ ساعتم ازش بگذره خدا ازتون نگذره گند زدین به ایران

    پاسخ

    تو روح این دولت .
    آقایون خانوما دارن سر ملت کلاه میزارن
    آقا حساب کردم بین ۲ میلیون نفر( حداقل )که ثبت نام میکنن با استفاده از حساب وکالتی سودی که برای این شرکت در میاد از پول ما مردم بدبخت حدودا
    *****( ۵ تیلیارد )******
    میشه تو این پنج روز که پولمونو بلوکه میکنن برای خودرو های سواری که ۱۳۰ میلیون هستش
    چه برسه که ۴۰۰ میلیونو بلوکه کنن
    حسای کنین خدا تومن میشه

    پاسخ

    سلام ما در طرح عادی وکالتی بنام خانمم در بهمن ماه شرکت کردیم و ۱۲ روز در حال برسی قرار گرفتیم در صورتی که ما. هیچ ماشینی نداریم و حق کشی کردن حداقل در اسفندماه ما را در اولویت قرار بدن خواهشن با تشکر

    پاسخ

    سلام.
    من طرح مادران بهمن شرکت کردم. هنوز جلوی اسمم نوشته رزرو. تکلیف من چیه برای شرکت کردن طرح جدید؟

    پاسخ

    ببخشید ننوشتن که با پلاک فعال هم میشه ثبت نام کرد یا نه؟؟

    پاسخ