;
coinex

تکنو اسپارک 10 پرو (Tecno Spark 10 Pro)‌ رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی تکنو اسپارک 10 پرو به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی در مقایسه با مدل قبلی یعنی اسپارک 9 پرو از صفحه نمایش بزرگ‌تر و پردازنده قدرتمندتری برخوردار است.

کمپانی تکنو به تازگی از گوشی Spark 10 Pro رونمایی کرده است. این محصول جدید تکنو در واقع مدل جدیدی از Spark 9 Pro سال گذشته با صفحه نمایش بهتر است.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در MWC 2023 معرفی شد [+تصاویر]

قیمت و مشخصات فنی تکنو اسپارک 10 پرو

گوشی جدید تکنو با عنوان Spark 10 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی است که در مقایسه با صفحه نمایش 6.6 اینچی و 60 هرتزی مدل قدیمی بزرگ‌تر و بهتر است. با این حال وضوح و نسبت تصویر در هر دو مدل مشابه بوده و به ترتیب برابر 1080 در 2460 پیکسل و 20.5:9 است.

همچنین در مدل 10 پرو برای اولین بار در سری اسپارک از پشتی شیشه‌ای استفاده شده که شرکت مربوطه به دلیل ظاهر خال خالی پنل پشتی این شیشه را شیشه سخت ستاره‌ای نامیده و آن را در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد کرد.

تفاوت دیگر Tecno Spark 10 Pro با مدل قبلی چیپست ارتقا یافته هلیو G88 است که نسبت به هلیو G85 از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است و از نمایشگر فول اچ دی پلاس 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با 8 گیگابایت رم (به علاوه 8 گیگابایت رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. قابل ذکر است که مقدار فضای ذخیره سازی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

تکنو اسپارک 10 پرو

در جلوی اسپارک 10 پرو یک دوربین 32 مگاپیکسلی با فلاش داخلی نصب شده که در این مورد تفاوتی با Spark 9 Pro ندارد. در پنل پشتی هم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت Super Night و 3D LUTs برای تنظیم عکس وجود دارد که به احتمال زیاد یک سنسور عمق سنج نیز در کنار آن قرار می‌گیرد.

تکنو اسپارک 10 پرو

انرژی مورد نیاز 10 پرو توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی و از طریق درگاه USB تایپ C با استفاده از کابل و آداپتور تامین می‌شود. همچنین این گوشی فورجی دو سیمکارته از ویژگی‌های اتصالی مانند NFC، رادیو FM، جک هدفون 3.5 میلی‌متری در پایین و حسگر اثر انگشت جانبی (تعبیه شده در دکمه پاور) برخوردار است.

تکنو اسپارک 10 پرو

تکنو Spark 10 Pro با رابط کاربری HiOS 12.6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اواخر این ماه در دسترس خواهد بود اما متاسفانه قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تکنو اسپارک 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر