;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 نیز از راه رسید. بالاخره یکی از بهترین قاتل‌ پرچمدارهای جهان به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز شد.

آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. پوکو F3 یکی از بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار بازار محسوب می‌شود. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 مجهز شده است که از پس هرکاری به بهترین شکل ممکن برمی‌آید. معمولاً در بسته به‌روزرسانی گوشی‌ها، گوگل نیز وصله امنیتی جدید خود را قرار می‌دهد تا دستگاه نیز از لحاظ امنیت به‌روز باشد.

آنطور که پیداست تست MIUI 14 برای این گوشی به پایان رسیده و آماده انتشار است. البته طبق معمول آپدیت این گوشی به‌صورت مقطعی و نخست در یک کشور منتشر می‌شود که برای پوکو F3 نخست قاره اروپا انتخاب شده است. همچنین گفته شده است که آپدیت حاضر ویژگی‌ها و امکانات بسیار جالبی برای پوکو F3 به ارمغان آورده است که باید تست کنیم.

POCO F3 اوایل سال 2021 معرفی و به بازار عرضه شد. این گوشی نخست میزبان اندروید 11 و MIUI 12 بود و آپدیت حاضر نیز دومین آپدیت بزرگ برای این گوشی محسوب می‌شود. نکته دیگری که وحود دارد این است که اندروید 13 خود شامل ویژگی‌های جدید و کاربردی جذابی شامل‌ مانند باز کردن برنامه‌های در کسری از ثانیه، عملکردی روان‌تر، پایداری بسیار بالاتر، مدیریت حافظه و… می‌شود.

بیشتر بخوانید: برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد [+فهرست و زمان دریافت آپدیت]

آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 منتشر شد

جدیدترین رابط کاربری اندروید برای شیائومی، MIUI 14 با یک آپدیت جدید به گوشی پوکو F3 رسید. این رابط کاربری، سبک‌تر از نسخه‌های قبل است و با انیمیشن‌ها و ویژگی‌های جدید، دستگاه را سرزنده‌تر و شیک‌تر جلوه می‌دهد. از تغییرات دیگر، باید به بازطراحی پنل نوتیفیکیشن و منوی تنظیمات سریع اشاره کنیم.

POCO F3 تست‌های داخلی MIUI 14 را پشت سر گذاشته و نسخه عمومی آپدیت، آماده انتشار است. به‌نظر می‌رسد در وهله نخست، اروپا پذیرای این آپدیت با شماره بیلد V14.0.7.0.TKHEUXM باشد. خیلی زود اما روند بروزرسانی، به دیگر مناطق هم گسترش خواهد یافت.

آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 منتشر شد

ناگفته نماند که Poco F3 در اوایل سال 2021 با اندروید 11 و MIUI 12 وارد بازار شد. اندروید 13 اما تغییرات زیرپوستی زیادی دارد که عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشند؛ از جمله افزایش سرعت لود اپ‌ها، دوام بیشتر باتری و مدیریت بهتر حافظه!

مشخصات مهم سخت افزاری این گوشی ۶.۶۷ اینچی، شامل تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، پنل آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 برای پوکو F3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    باسلام،منم دریافت کردم وگوشیم آپدیت شد،خیلی خوبه ولی خیلی به وجود ویروس در گوشی حساسیت نشون میده،اگه گوشی رو یکبار به تنظیمات اولیه برگردونید تاثیر آپدیت رو حس میکنید

    پاسخ

    سلام داش مال من اپدیت داده ولی 14.0.4.0هست اپدیت کنم مشکلی نیست یا برای نسخه بالاتر منتظر بمونم؟

    پاسخ

    اره برای نسخه mi گلوبال همین ورژن بصورت OTA منتشر شده
    من انجام دادم و جز ی باگ مسخره چیز دیگه ای اتفاق نیافتاده واسم

    پاسخ

    من هنوز دریافت نکردم

    پاسخ