;
coinex

طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401 توسط شرکت کاسپین موتور رونمایی شد. این محصول با موعد تحویل خرداد 1402 روانه بازار خواهد شد.

کاسپین خودرو در آستانه سال نو، تصمیم به عرضه کامیون دوو پریما 18 تن گرفت و در نتیجه طرح فروش کامیون دوو اسفند 1401 معرفی شد. این طرح فروش که هنوز هم ادامه دارد با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

علت هم اینکه کامیون دوو پریما به نسبت دیگر کامیون‌های تک محور از کیفیت بالا، مصرف سوخت و آلایندگی پایینی برخوردار بوده و با توجه به برند آن که متعلق به دوو است، میزان تقاضا برای آن نیز بسیار بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای اسفند 1401 معرفی شد [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401

همانطور که در جزئیات طرح فروش محصول کاسپین موتور ویژه اسفند 1401 ذکر شده، این کامیون تک محور باری 18 تن دوو در رنگ سفید و مدل 1402 با قیمت قطعی 3 میلیارد و 856 میلیون تومان برای فروش عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش کامیون دوو اسفند 1401 را می‌بینید:

طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401

در این طرح پیش دریافت اول زمان ثبت نام به میزان 1 میلیارد و 900 میلیون تومان، پیش‌دریافت دوم که در نیمه اردیبهشت دریافت خواهد شد 850 میلیون تومان و پیش‌دریافت سوم و پایانی به‌صورت دریافت همزمان با صدور دعوتنامه 1 میلیارد و 106 میلیون تومان خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هم خرداد 1402 تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کامیون دوو پریما اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    مملکتی که مشکل اساسی آن فقط حجاب است چه توقعی باید داشته باشیم شرایط سنی این پیر های مردنی به گونه ای نیست که مملکت داری کنن فسیل شدن طبیعی هست که کارایی ندارن

    پاسخ

    یعنی ۴م به این ماشین چرا ۵م‌ نکنیم اسکانیا۸۹تا ۹۰بگیری که میدونی دیگه اسکانیاهست یعنی خدانعلت کنه کسای که باعث گرونی اینطور ماشینا شدن

    پاسخ

    سواری هاش ک خیلی خوب بودن

    پاسخ