;
coinex

طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

شرکت مکث موتور از طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402 رونمایی کرده است.

طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402 مکث موتور با پیش پرداخت ۶۹۶,۷۰۰,۰۰۰ تومانی آغاز شده است. قیمت مصوب این پیکاپ آفرودی ۱,۵۹۶,۷۰۰۰ هزار تومان اعلام شده است که شرکت مکث موتور تسهیلات ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی را برای این شرایط فروش در نشر گرفته است. بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۱۲ ماهه به مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرایط طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402

کلوت یک پیکاپ دو دیفرانسیل متوسط است و ساختار اتاق مستقل از شاسی را دارد. این خودرو به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربو مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد و از سری پیشرانه ۴K22 به حساب می‌آید.

طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده که نیرو را به چرخ‌های جلو و عقب این خودرو می رساند. همچنین برخی جزئیات فنی این گیربکس متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است. همچنین ضریب خروجی دیفرانسیل این پیکاپ جدید نیز متفاوت نسبت به سایر نسخه‌های نصب شده در دایون V5 است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می‌شود.

این پیکاپ جرم خالص ۱۹۲۰ کیلوگرم را دارد و می‌تواند یک تن بار را با خود حمل کند. همچنین فضای بار کلوت بیشترین عمق را نسبت به رقبا دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش پیکاپ کلوت دنده ای آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    آگهی ۱۶ اسفند را چرا الان که چهارم فروردین است اعلام میکنید وچراقیمت قطعی راانجام ننیکنید که هرکسی توان خرید راداشته باشد ثبت نام کند اینهمه کلاهبرداری ودغل کاری وکسی جوابگو نیست

    پاسخ

    اخیرا قیمت نهایی را عمدا درج نمیکنند ومشتری نمی تواند بفهمد لین خودرو درنهایت چند درمیاد والبته روشی برای کلاهبرداری محسوب میشود.

    پاسخ

    مکث موتور نه فردا موتور،

    پاسخ

    دوست عزیز این خودرو مربوط به برند مکث موتور هست. لوگوی شرکت مکث موتور روی بخشنامه فروش خودرو هم مشخصه. منظور شما برای من قابل تشخیص نبود.

    پاسخ