;
coinex

عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو [+فیلم]

عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو خبرساز شد. ماجرای تلفن یک شهروند به وزیر صمت چیست؟

عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت‌، معدن و تجارت توضیحاتی در مورد سؤال یک شهروند از وی درباره افزایش قیمت خودروی پژو 207 به رسانه‌ها داده‌ که جنجال تازه‌ای به پا کرده است. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوط‌ به عذرخواهی وزیر صمت را ببینید.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش 80 درصدی قیمت خودرو تا پیش از پایان سال 1401!

عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو خبرساز شد

سیدرضا فاطمی امین در پاسخ به تماس یکی از شهروندان که اعلام کرد خودروی پژو ۲۰۷ خود را به قیمت ۴۰۰ میلیون فروخته و در عرض یک ماه قیمت آن به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده و خواستار نظارت دولت شده بود، گفت:

ما مسئولیت داریم اقتصاد کلان کشور را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که کسی با فروش اموال خود و به‌دلیل نوسان ناگهانی قیمت متضرر نشود و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو خبرساز شد

وی درباره راهکارهای حل این مسأله توضیح داد: «گام اول این است که تولید را افزایش دهیم که این اتفاق افتاده است و گام دوم اجرای قانون مالیات عایدی سرمایه است که از همکارانم خواستم زیرساخت‌های اجرای آن را آماده کنند تا به محض تصویب، عملیاتی شود تا چنین مسائلی کمتر پیش آید.» فاطمی امین ادامه داد:

متأسفانه اقتصاد ما بسیار به ارز وابسته است که برای کاهش این وابستگی برنامه‌ای در وزارت صمت تدوین کرده‌ایم که اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کسانی که به بهانه افزایش نرخ ارز قیمت کالاهای خود را افزایش می‌دهند، تصریح کرد: «ما باید نظام شفاف فروشگاهی داشته باشیم که این پروژه آغاز شده و تا اواسط سال آینده به حدی می‌رسد که بتوانیم بر بازار کالاهای اساسی مثل خواروبار و موبایل و… به‌صورت سامانه‌ای نظارت کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عذرخواهی وزیر صمت به علت افزایش قیمت خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر