;
coinex

لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت

تلفن‌های هوشمند به بخش مهمی از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند؛ از کمک به ما در ارتباط ماندن با خانواده و دوستان گرفته تا خرید آنلاین، پرداخت صورت‌حساب، فیلم‌برداری، پخش موسیقی و موارد دیگر. اما وقتی صحبت از کیفیت دوربین، عمر باتری و حتی استفاده آسان از آن‌ها به میان می‌آید، دانستن این که کدام تلفن‌ها بهترین هزینه را برای شما به ارمغان می‌آورند، دشوار است. برای انتخاب درست بین انواع گوشی هایی که موجود است می‌توانید به لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت در فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کنید و با بررسی قیمت و مشخصات گوشی مطابق با نیازهای خود را برگزینید.

فرنا یک فروشگاه آنلاین موبایل و لوازم جانبی آن است که تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت موجود در بازار، بالاترین کیفیت و به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توانید به خرید گوشی نیز در این سایت بپردازید.

اما قبل از شروع برای خرید تلفن همراه بعدی خود، مهم است که تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید. انتخاب یک گوشی هوشمند برای خود یا یکی از عزیزان کار آسانی نیست. تلفن‌های هوشمند معمولاً اقلامی هستند که قیمت بالایی دارند اما بسیار مورد نیاز هستند و راه‌هایی برای محدود کردن انتخاب‌هایتان وجود دارد تا پول خود را در این زمینه عاقلانه خرج کنید.تا انتهای این مطلب با تکراتو همراه باشید تا هر آن چه که باید در این مسیر بدانید به شما بگوییم. علاوه بر مراجعه به به لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت در فرنا جهت بررسی، مطالب ارائه شده در ادامه نیز به شما کمک خواهد کرد.

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی جدید به آن ها دقت کنید

اگر قصد خرید گوشی تلفن همراه جدید را دارید لازم است قبل از هر اقدامی برخی نکات را در نظر بگیرید و سپس با مراجعه به لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت در فرنا به بررسی ویژگی‌های هر گوشی پرداخته و سپس برای خرید اقدام کنید. این نکات عبارتند از:

1.محدوده قیمت را در نظر بگیرید

ابتدا تعیین کنید که چقدر مایلید برای خرید گوشی جدید هزینه کرده و چگونه می‌خواهید آن را خرج کنید. اگر مشتری گوشی های اپل هستید، می‌دانید که آیفون‌ها نسبت به گوشی‌های اندرویدی گران‌تر هستند. با این حال، یک آیفون SE ارزان‌تر (2020) ممکن است یک گوشی مقرون به صرفه برای پلتفرم iOS باشد. گوشی سامسونگ یکی دیگر از برندهای نسبتاً گران قیمت است که مدل‌های مختلفی در محدوده قیمتی دارد. در پایین‌تر از مقیاس قیمت، مارک‌هایی مانند گوشی شیائومی، نوکیا، آنر و موتورولا را خواهید دید. می‌توانید با استفاده از فرصت استثنایی فروش در فرنا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

2.ویژگی‌های مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنید

با تهیه فهرستی از حیاتی‌ترین ویژگی‌هایی که نیاز دارید گوشی هوشمندتان داشته باشد، شروع کنید. از لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت در فرنا برای مقایسه دستگاه‌ها استفاده کنید. از خود بپرسید: آیا به گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ نیاز دارید؟ آیا به دنبال عمر باتری بیشتر یا بهترین تلفن دوربین موجود هستید؟ آیا برای مجموعه موسیقی یا عکس خود به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارید؟ آیا 5G در منطقه شما پشتیبانی می‌شود؟

3.در انتخاب سیستم عامل گوشی خود دقت کنید

تنها دو سیستم عامل گوشی هوشمند وجود دارد که ارزش بررسی دارند: اندروید و iOS. استفاده از هر دو آسان است و از طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. در حالی که می‌توانید از اندروید به iOS یا از آیفون به اندروید تغییر دهید، منحنی‌های یادگیری در هر دو جهت وجود دارد. برای آشنایی، سعی کنید به هر پلتفرمی که عادت دارید روی بیاورید، مگر این که واقعاً آن را دوست نداشته باشید و بخواهید آن را تغییر دهید. اندروید انتخاب گسترده‌تری از دستگاه‌ها را با قیمت‌های مختلف، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و مجموعه عالی سرویس‌ها و برنامه‌های داخلی Google ارائه می‌دهد. اگر قبلاً از Google Maps، Gmail، Google Docs و Google Assistant استفاده می‌کردید، اندروید ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد، اگرچه می‌توانید نسخه‌های iOS همه این ابزارها را از اپ استور نیز دانلود کنید.

4. ویژگی‌های خاص را در نظر بگیرید

4. ویژگی‌های خاص را در نظر بگیرید

سعی کنید ابتدا نظرات کاربران و انتقادات را خوانده و سپس خرید کنید تا قبل از خرید یک گوشی هوشمند، تجربیات عملی را با گوشی های هوشمند مختلف به دست آورید. اگر اطلاعات زیادی در مورد مشخصات ندارید، از یک دوست آگاه یا یکی از اعضا خانواده کمک بگیرید، همچنان می‌توانید از مشاورین فروشگاه فرنا کمک بگیرید. در ادامه چند مورد از ویژگی‌ها که باید در نظر بگیرید آورده شده است:

  • طراحی: این روزها بسیاری از گوشی ها دارای شیشه در جلو و پشت هستند که آنها را شکننده و مستعد لک می‌کند، این موضوع را در نظر بگیرید. بررسی کنید که موقعیت حسگر اثرانگشت برای شما مناسب باشد، در بسیاری از گوشی‌ها، سنسور به جای جلو، در پشت قرار دارد. طراحی مناسب برای شما باید ظاهر و احساس خوبی داشته باشد.
  • صفحه‌نمایش: ساعت‌های زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که اندازه آن برای شما مناسب است و وضوح بالایی دارد. ما حداقل فول اچ دی را توصیه می‌کنیم که 1920 در 1080 پیکسل یا شاید 2160 در 1080 پیکسل اگر گوشی دارای نسبت تصویر مدرن 18:9 باشد، را ارائه می‌دهد. هر چیزی که 1080p یا بالاتر باشد به اندازه کافی واضح خواهد بود. از نظر فناوری زیربنایی، صفحه‌نمایش‌های OLED کنتراست بهتری دارند و رنگ‌های مشکی عمیق‌تری نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD دارند. برخی از سری گلکسی‌های سامسونگ و آیفون‌های اپل دارای صفحه‌نمایش AMOLED هستند، اما ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.
  • عملکرد: این ویژگی با دو چیز اصلی تعیین می‌شود، پردازنده و رم. پردازنده مهم‌تر است به طور کلی از نظر سرعت و کارایی انرژی بهتر است. چیپست های سری A اپل نسبت به رقبا بهتر عمل می‌کنند. برای یک گوشی اندرویدی، Qualcomm Snapdragon 865 Plus بهترین محصول فعلی است. این که به چه مقدار رم نیاز دارید جای بحث دارد. توصیه می‌کنیم حداقل برای مدل‌های اندرویدی به دنبال حداقل 4 گیگابایت باشید. با این حال، این امر در مورد آیفون‌ها صدق نمی‌کند، زیرا آنها مدیریت حافظه را متفاوت انجام می‌دهند و به رم زیادی نیاز ندارند.
  • سیستم عامل: اگر یک آیفون جدید بخرید، آخرین نسخه iOS را دریافت خواهید کرد، اما همیشه در مورد گوشی های اندرویدی اینطور نیست. از آنجایی که سازندگان اغلب رابط کاربری خود را در بالای اندروید اعمال می‌کنند، دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها ممکن است کمی طول بکشد. ممکن است نسخه‌های آینده اندروید را پس از انتشار آن‌ها دریافت نکنید، یا حتی اگر سازنده تصمیم به به‌روزرسانی نداشته باشد. فقط تلفن‌های اندرویدی استوک گوگل، مانند Pixel 5، تضمین می‌شوند که به‌روزرسانی‌های فوری و ثابت اندروید را دریافت کنند. نسخه فعلی که باید جست‌وجو کنید اندروید 12 است. همیشه سعی کنید آخرین نسخه‌ای را که می‌توانید دریافت کنید.
  • دوربین: دوربین‌های گوشی های هوشمند در چند سال گذشته بسیار بهبود یافته اند. انتخاب ممکن است گیج‌کننده باشد، اما توجه داشته باشید که عملکرد خوب دوربین چیزی بیشتر از تعداد مگاپیکسل بالا است. می‌توانید اطلاعات مفیدی را در بررسی‌های دوربین گوشی ها در فرنا پیدا کنید.
  • عمر باتری: باتری های قابل جابجایی این روزها کمیاب هستند، بنابراین شما می‌خواهید تلفنی داشته باشید که بتواند با شما همراه باشد. اجماع در مورد عمر باتری را در بررسی‌ها بررسی کنید. رتبه‌بندی میلی‌آمپر ساعت نشانه‌هایی را به شما نشان می‌دهد، اما ظرفیت آن نیز تحت تأثیر اندازه، وضوح و نرم‌افزار صفحه‌نمایش است، بنابراین باید ه فراتر از این میزان نگاه کنید.
  • فضای ذخیره‌سازی: جدیدترین تلفن‌های هوشمند معمولاً دارای فضای ذخیره‌سازی کافی داخلی هستند. زمانی که تلفن‌های 16 گیگابایتی رایج بودند که به سرعت فضای خالی شما تمام می‌شد. حداقل 32 گیگابایت خوب است، اما 64 گیگابایت بهتر است. این امر خیلی به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی دارد. اگر دوست دارید موسیقی یا مجموعه عکس خود را بارگیری کنید، بدیهی است که به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. داشتن اسلات کارت MicroSD به شما امکان می‌دهد فضای ذخیره‌سازی خود را نسبتاً به صورت ارزان افزایش دهید. با این حال، اپل هرگز اسلات کارت MicroSD را شامل نمی‌شود، بنابراین این چیزی است که فقط در برخی از دستگاه‌های اندرویدی می‌توانید پیدا کنید.
  • دوام: اگر یک گوشی عمدتاً شیشه‌ای خریداری می‌کنید، حتماً یک قاب محافظ خریداری کنید. شما همچنین باید یک گوشی با مقداری مقاومت در برابر آب تهیه کنید. پرچمداران برتر امروزه دارای رتبه‌بندی IP67 یا IP68 هستند، به این معنی که می‌توانند بدون آسیب در آب غوطه‌ور شوند. بسیاری از تلفن‌های ارزان قیمت نیز دارای مقداری مقاومت در برابر آب هستند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا نکات ویژه‌ای که باید هنگام خرید گوشی به آن ها توجه کنید را بیان کنیم. حال که با این نکات آشنا شدید تنها کافی است به لیست گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت در فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کنید و به بررسی قیمت و مشخصات هر یک بپردازید. همچنین می‌توانید جهت استعلام یک گوشی خاص نیز به فرنا مراجعه کنید. برای مثال جهت اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ s22 ultra تنها کافی است نام محصول را در فرنا جست‌وجو کرده و سپس مشخصات و قیمت آن را مشاهده و بررسی کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر