;
coinex

معرفی لپتاپ خوب قیمت مناسب در سایت های خرید اقساطی لپ تاپ

در دنیای امروز، لپتاپ‌ها به یکی از اصلی‌ترین نیازهای همه ما تبدیل شده‌اند. اما خرید یک لپتاپ کیفی و قابل اعتماد با قیمت مناسب، برای بسیاری از مردم چالش بزرگی است. در اینجا، می‌توانید با یکی از بهترین لپتاپ‌های قیمت مناسب آشنا شوید که در سایت‌های خرید اقساطی موجود است.

چند لپ تاپ قیمت مناسب و کارامد در سایت های خرید اقساطی

لپ تاپ مدنظر خریداران باید ارزش پول و هزینه ای که بابتش پرداخته می شود را داشته باشد. بنابراین دقت کنید که قبل از انتخاب لپ تاپ ها، نسبت به نیاز خود و این که چه امکاناتی می تواند نیاز شما را براورده کند، اطلاع کامل داشته باشید. با این حال ما لیستی تهیه کرده ایم که لپ تاپ های خوب و قیمت مناسب به حساب می آیند.

لپتاپ لنوو  Lenovo IdeaPad L3-B

یک لپ تاپ قدرتمند و همه کاره است که برای استفاده تجاری و شخصی مناسب است. این لپ تاپ دارای پردازنده اینتل corei7 و صفحه نمایش 15.6 اینچی است. همچنین دارای 8GB  رم ، 256  گیگابایتSSD  است و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید قسطی لپتاپ ideapad L3-B به سایت ده کالا مراجعه کنید.

Lenovo V15 i3 (1115) 4 256 intel BAG

Lenovo V15 i3 (1115) 4 256 intel BAG یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و مقرون به صرفه هستند. دارای پردازنده قدرتمند Core i3 اینتل، 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است. همچنین دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD و کیف حمل رایگان است.

ایسوس X543MA N4020 4 1T intel

لپ تاپ ایسوس X543MA N4020 4 1T اینتل یک لپ تاپ با کارایی بالا است که از پردازنده اینتل پشتیبانی می کند. دارای 4 گیگابایت رم و هارد 1 ترابایتی است. این لپ تاپ همچنین دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD است.

لپ تاپ  Asus X1500EA i3(1115) 4 256

Asus X1500EA i3(1115) 4 256 intel pack یک کامپیوتر قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که برای دانشجویان و حرفه ای ها ایده آل است. دارای پردازنده Core i3 اینتل، 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت هارد دیسک است. رایانه همچنین دارای تعدادی ویژگی و برنامه است که آن را برای کار و مطالعه ایده آل می کند.

Lenovo IP3 i3 (1115) 4 1T intel

معرفی لپتاپ خوب قیمت مناسب در سایت های خرید اقساطی لپ تاپ

Lenovo IP3 i3 (1115) 4 1T Intel، یک پردازنده فوق‌العاده کم ولتاژ و دو هسته‌ای با معماری اتوبوس پرسرعت، راه‌حل‌های مقرون به صرفه را برای اجرای برنامه‌های بهره‌وری تجاری و رسانه‌های با کیفیت بالا ارائه می‌کند. این پردازنده قابلیت های چندوظیفه ای عالی را برای افزایش بهره وری کسب و کار ارائه می دهد.

لپ تاپ asus vivobook 15 F512DA-EB51

این لپتاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 5 3500U و 8 گیگابایت حافظه رم است. همچنین دارایصفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت Full HD است.

لپ تاپ Asus Vivobook Flip 14 TP412FA-Os31T

این لپتاپ دارای پردازنده Intel Core i3-10110U و 4 گیگابایت حافظه رم است. همچنین دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت Full HD است.

لپتاپ ایسوس ASUS VivoBook L203MA

این لپتاپ دارای پردازنده Intel Celeron N4000 و 4 گیگابایت حافظه رم است. همچنین دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با کیفیت HD است.

لپتاپ اچ پی  HP Stream 14-ds0050nr

این لپتاپ دارای پردازنده AMD A4-9120E و 4 گیگابایت حافظه رم است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت HD دارد و با قیمتی مناسب می توان آن را تهیه کرد.

Acer Aspire 3 A315-58

این لپتاپ دارای پردازنده Intel Core i3-1005G1 و 4 گیگابایت حافظه رم است و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت Full HD دارد و دارای یک درگاهHDMI، دو درگاه USB 3.2 Gen 1، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه کارت خوان SD است. همچنین این لپتاپ دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی SSD است. برای اطلاعات بیشتر و خرید در خارج ایران می توانید اینجا کلیک کنید.

لپ تاپ کارکرده در حد نو

لپ تاپ های کارکرده ای که مدت زمان زیادی از آن استفاده نشده باشد می تواند گزینه مناسب دیگری برای دریافت کیفیت بهتر در ازای هزینه معقول است. اما بسیار مهم است که این لپ تاپ ها از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری شود. برای مثال تعدادی از آنها را در این بخش انالیز کردیم. برای مشاهده بیشتر لپتاپ های نو و کارکرده میتوانید به سایت 10کالا سر بزنید.  البته اگر خارج از ایران هستید، سایت زیر شرایط خوبی برای خرید قسطی قرار داده است.

https://www.skikk.eu/en/laptops

1- Laptop X556u – i5

این لپتاپ دارای پردازنده intel core i5- 7500U CPU 2.70GHz 2.90GHz و 8gig حافظه رم از نسل ddr4 است. همچنین دارای صفحه نمایش6 .15اینچی با کیفیت است و از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند. این لپ تاپ ها قیمتی مقرون به صرفه دارند و پیشنهاد جذابی به شمار می روند.

2- Laptop Asus X556UQ

معرفی لپتاپ خوب قیمت مناسب در سایت های خرید اقساطی لپ تاپ

این لپتاپ دارای پردازنده intel core i7 – 7500U CPU 2.70GHz 2.90GHz و 8gig حافظه رم از نسل ddr4 است. همچنین دارای صفحه نمایش6 .15اینچی با کیفیت FULL-HD است و از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند. قیمت آنها در مقایسه با خیلی از لپ تاپ های دیگر به صرفه و فوق العاده است

3- Lenovo Yoga Book

این لپتاپ دارای پردازنده intel Z8550 4-Core Up To 2.4GHz و 4gig حافظه رم است. همچنین دارای صفحه نمایش1 .10اینچی با کیفیت است و از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند.این سیستم با وزن 650 گرم جزو لپ تاپ های سبک به شمار می رود.

چند نکته در رابطه خرید قسطی لپ تاپ از سایت های اقساطی

  • در گام اول توجه داشته باشید لپتاپ هایی که به طور قسطی در فروشگاه های آنلاین ارائه می‌شوند،ممکن است قیمتی بیشتر از قیمت نقد آنها باشد.
  • قبل ازخرید، بهتر است بازار را مقایسه کنید و از نظرات و تجربیات دیگران بهره ببرید.
  • خرید لپتاپ به صورت قسطی معمولاً مشمول بهره‌برداری از خدمات اضافی مانند پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌شود که ممکن است هزینه‌های بیشتری برای خریدار ایجاد کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید لپتاپ به صورت قسطی هستید، بهتر است قبل از خرید، تمام جزئیات شرایط را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
  • بهتر است قبل از خرید هر یک از این لپتاپ ها، ابعاد، وزن، نوع پردازنده، تعداد و نوع درگاه ها، نوع و حجم حافظه و همچنین قابلیت های ارتباطی آنها را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.
  • رنج قیمتی لپ تاپ ها طبیعتا متفاوت است و حتما از سایت خرید اقساطی انجام دهید که خدمات مشاوره داشته باشند تا شما را با کمترین هزینه به بهترین محصول برسانند.

نتیجه گیری

لپ تاپ هایی که معرفی شد، مواردی بودند که می توانستند با قیمت و هزینه ای معقول، کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. خرید قسطی این لپتاپ ها جزو بهترین گزینه هایی است که توجیه فوق العاده ای دارد. به علاوه اینکه لپ تاپ های استوک به شرطی که از جای مطمئن خریداری شده باشند می توانند گزینه جذاب و در دسترس دیگری برای شما باشند. اما به خودی خود نیازمند تحقیق بیشتر است. در انتها امیدوار هستیم که توصیه ها و معرفی لپ تاپ ها بتواند کمک و راهنمای خوبی برای تصمیم شما باشد.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر