;
coinex

سامسونگ گلکسی A34 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی A34 جدیدترین میانرده سامسونگ در سری A است که امروز در کنار گلکسی A54 معرفی شد. برای معرفی این گوشی با تکراتو باشید.

سامسونگ با معرفی گلکسی A54 و گلکسی A34 سری گوشی‌های گلکسی A خود را بروزرسانی کرد. آن هم یک بروزرسانی جذاب با محصولاتی که طراحی جدید دارند و از دوربین‌های باکیفیتی بهره می‌برند. گلکسی A34 گرچه شاید به اندازه A54 قدرتمند و درخشان نباشد، اما همچنان یک میانرده جذاب به نظر می‌رسد که احتمالا با توجه به برچسب قیمتی که دارد، در بازار ایران محبوبیت خاصی خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان [اسفند 1401]

مشخصات سامسونگ گلکسی A34

میانرده نسبتا ارزانقیمت سامسونگ به لطف قابلیت جدید Nightography که بر اساس هوش مصنوعی عرضه شده، در محیط‌هایی با نور کم تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند. دوربین اصلی این گوشی هم مانند ای 54 به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده که به نسبت نسل قبل عملکرد بهتری دارد.

سامسونگ گلکسی A34 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی A34 همچنین ابزارهایی برای ویرایش پیشرفته تصاویر ارائه می‌کند که کاربران عادی را قادر می‌سازد بلافاصله پس از ثبت تصاویر، تغییرات لازم را روی آن اعمال کنند و اموری مانند حذف سایه‌ها و بازتاب‌های نور را انجام دهند.  A34 به‌صورت خودکار تصویربرداری شبانه را فعال می‌کند. این گوشی همچنین به‌ لطف Voice Focus کیفیت صدای بهتری به‌هنگام برقراری تماس دارد. Voice Focus صدای کاربر را از نویز پس‌زمینه جدا می‌کند.

این محصول در بخش نمایشگر از یک پنل 6.6 اینچی سوپرآمولد با وضوح  FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. سامسونگ با تجهیز این دستگاه به فناوری Vision Booster اعلام کرده که روشنایی نمایشگر در محیط‌های پرنور افزایش می‌یابد.

پنل پشتی گلکسی A34 محل تعبیه سه دوربین است. مانند گلکسی A54 و برخلاف نسل قبلی، اینجا هم هر دوربین برش اختصاصی خود را به جای جزیره متشکل دوربین دارد. سنسور اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که در پشت لنز f/1.8 با پشتیبانی از فوکوس خودکار و OIS قرار گرفته.

سایر دوربین‌های پنل پشتی سیستم فوکوس ثابت دارند. دوربین‌های دیگر هم عبارتند از سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم مجموعه ابزارهای تصویربرداری این دستگاه را کامل می‌کند.

این محصول در بخش سخت‌افزاری به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1080 تجهیز شده که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی عرضه می‌شود.

گلکسی A34 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژر 25 واتی عرضه می‌شود و از رابط کاربری One UI 5.1 برپایه‌ اندروید ۱۳ برخوردار است.

این محصول تا چهار سال بروزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند و به لطف گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. برخلاف گلکسی A54 این گوشی پنل پشتی پلاستیکی دارد و در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت پایه این دستگاه 390 یورو است و احتمالا تا پیش از پایان ماه میلادی جاری در شماری از بازارهای هدف در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A34 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر