;
coinex

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد [+آپدیت رابط کاربری MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو بالاخره منتشر شد تا بهترین قاتل پرچمدار شیائومی به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز باشد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. Xiaomi 11T Pro یک گوشی قاتل پرچمدار واقعی‌ است. این گوشی از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 در کنار 8 تا 12 گیگابایت رم بهره می‌برد که از پس هرکاری به‌راحتی برمی‌آید.

البته بهتر است که این گوشی را یک گوشی پرچمدار توصیف کنیم چرا که می‌توان گفت به جز عدم وجود گواهی IP68 در آن، دیگر بخش‌های گوشی با پرچمداران تفاوتی ندارد. حال این گوشی پرچمدار به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز شده تا عملکرد روان و بی عیب و نقصش را بهبود بخشد.

از مشخصات این گوشی جذاب می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 888، صفحه‌نمایش AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ با حداکثر روشنایی 1000 نیت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی، محافظ صفحه‌نمایش کورنینگ گوریلا‌گلس ویکتوس، گواهی IP53 (مقاوم در برابر پاشش آپ)، دوربین 108مگاپیکسلی، قاب پشتی و جلو از جنس شیشه و فریم آلومینیومی و … اشاره کرد. با نگاهی به مشخصات این گوشی به‌راحتی می‌توان دریافت که دراصل با یک گوشی پرچمدار روبرو هستیم نه یک گوشی میان‌رده که صرفاً درچند بخش به یک پرچمدار نزدیک است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 10S به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد [+آپدیت اندروید 12 پوکو F2]

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد

شیائومی 11T Pro یکی محصولات محبوب این برند در بازار کشورمان است که مشخصات خوب در کنار قیمت ارزنده از دلایل فروش بالای آن محسوب می‌شود. این دستگاه یک‌سال‌ونیم پیش با اندروید ۱۱ و MIUI 12.5 معرفی شد و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ با MIUI 13 حالا جدیدترین رابط کاربری شیائومی را یکی از نسخه‌های به‌روز اندروید دریافت می‌کند. خبر خوب این که آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T Pro رسما ارائه شده و این رابط کاربری برمبنای اندروید ۱۳ است.

طبق گزارش ارائه شده، بروزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 11T Pro با شماره ساخت V14.0.1.0.TKDINXM همراه است. مدل‌های بازار هند، اروپا و گلوبال این محصول در حال دریافت جدیدترین آپدیت هستند. همانطور که انتظار دارید، تمامی ویژگی های جدید MIUI 14 به دستگاه اضافه شده است.

بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو منتشر شد [+آپدیت رابط کاربری MIUI 14]

شیائومی ادعا می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره‌سازی کمتری مصرف می‌کند. به‌طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه‌بر این، MIUI 14 حافظه را به‌طور مؤثر تخصیص داده به‌طوری‌که تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه بوت آزاد می‌کند. همچنین استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند. امیدواریم این امر اعلان‌های برنامه‌ها را مسدود نکند.

درنهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به‌غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیریت فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستمی را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می‌توانید ساعت، آب‌وهوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بروزرسانی اندروید 13 شیائومی 11 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    چرا دنبال آپدیت هستید؟😐😐😐
    آپدیت کردم گوشی بگا رفته فقط لگه گوشیمم 11T Pro
    آپدیت اومدم نکنید اصلا ک بگا میره گوشی

    پاسخ

    سلام
    امروز ۱۵ اردیبهشت هنوز خبری از آپدیت به ۱۴ برام نیومده 😔

    پاسخ

    دوستان اگه ورژن miui عدد ۱۳.۰.۸ باشه باگ داره و نمیشه از طریق ota آپدیت کرد اینم ی روش داره که با نصب miui downloader اول همین ورژن رو دان کنید اسمش رو بذارید و آخرین ورژن که ۱۴.۰۲ هست رو دان کنید اسمشو بذارید b فقط توجه کنید جفتش تو ی پوشه باشه بعد به قسمت آپدیت برید و گزینه choose update package رو بزنید و فایل a رو انتخاب کنید همزمان فایل منیجر رو باز کنید اسم ورژن ۱۳.۰.۸ رو عوض کنید و بذارید c و اسم b که همون miui 14 هست رو بذارید a بعد از نصب و بالا اومدن سیستم به آخرین ورژن آپدیت شده گوشیتون با بهترین سرعت و بدون هنگ

    پاسخ

    سلام
    امروز ۱۵ اردیبهشت هنوز خبری از آپدیت به ۱۴ برام نیومده 😔

    پاسخ

    خیلی وقت گذشته و منم خیلی وقته آپدیت کردم.ولی گوشی کاملا هنگی شده از نرم افزار ها میپره بیرون تاچ قفل میکنه و کلی مشکل دیگه.ینی خاک بر سر شیائومی دیر آپدیت میده اونم با مشکل

    پاسخ

    داداش نکنید با رام اپدیت نکنید ریده شد تو موبایلم رفت اصلا تر شد تو همه سیستم موبایل اون اپشنایی هم که داشتم نصفش دیگه نمیاد ریده شده تو گرافیکم اونی که این پیشنهادو داد فقط دوست دارم ببینمش

    پاسخ

    امروز ۴ اردیبهشت هنوز آپدید برام نیومده.

    پاسخ

    مال من رام گلوباله از طریق می یو آی دانلودر آبدیت نمیشه خطای وریفای میده

    پاسخ

    سلام امروز 27فروردین ماه 1402هنوز که هنوزه برای من آپدیت نیامده ولی واقعا برام سوال مگه میشه آنقدر تو آپدیت دادن شیامی مزخرف و بدون منطق آپدیت ارائه بده!!!!!!!!!

    پاسخ

    سلام من xiaomi 11t pro گلوبال دارم از تکنولایف دوتا سفارش دادم و یکی دو ماهیم میشه آپدیت کردم تعجب میکنم برا شما هنوز نیومده

    پاسخ

    سری ساخت فرق داره منم شیائومی 11 تی پرو دارم سری ساخت گوشی که اول SKDMIXM باشه آپدیت دریافت نکرده ولی سری ساخت شیائومی 11 تی پرو TKMIXM آپدیت شدند جالبه دوتا نسخه گلوبال هستن ولی ما همچنان منتظر،،،،،،،

    پاسخ

    جالبیش اینه که گوشی دومم m3 pro بود اونم براش miui 14 اومد ولی این نه 😐

    پاسخ

    داداش برای Poco m3
    Poco x3 Poco F3 هنوز نیومده

    پاسخ

    بنده گوشی xiaomi 11t pro دام و الان که 13 فرروردین هست هنوز اپدیت برام نیامده. چون قبلا mi5 و mi a1 داشتمو از طریق fastboot و یا کاستوم ریکاوری رام رو اپدیت کرده بودم با مشکلات فراوانی گوشیم مواجه شد و هرگز به حالت اولیه برنگشت و دیگه اپدیت های رسمی شیاعومی از طریق ota نصب نمیشد و ارور میداد یا باتری تا 100 درصد شارژ نمیشد و در ایران هم نمایندگی اصلی شیاعومی وجود نداشت که گوشی رو به حالت اولیه برگردونه.البته من خودم تعمیرکار موبایل هستم وهزاران کاستوم رام رو نصب کردم وحتی کاستوم رام اختصاصی واسه 2 مدل گوشی هم نوشتم اما شیاعومی یکم متفاوت هست ودر صورت دستکاری حتی با نرم افزاررهای احتصاصی شرکت شیاعومی مثل mi flash هم نمیشه دقیقا به حالت اولیه برش گردوند برعکس سامسونگ که با odin و رام 4 فایله اصلی دقیقا مثل روز اولش میشه. ولی شیاعومی با انواع باکس های مختلف موجود هم نمیشه کاریش کرد جز دستگاهایی که نمایندگی های رسمی خود شیاعومی دارن و در اختیار هیچکس قرار نمیدن و من نمیخوام دستکاری کنم گوشیمو. امیدوارم هرچه زودتر اندروید 13 با miui 14 برای منم منتشر بشه. بدبختانه در اندروید 12 به بعد هم PPTP و L2TP حذف شدن. 13 فروردین 1402 هنوز اپدیت برای من نیامده.

    پاسخ

    سلام xiaomi 11t pro گلوبال دارم گفتن رام اندونزی هست هنوز آپدیتی دریافت نکردم منطقه رو روی هند گذاشتم

    پاسخ

    منم از هر طیقی تلاش کردم اپدیت برام نمیاد. چه با تغیی منطقه به اندونزی یا هند . حتی با استفاده مستقیم از اینترنت خارج از کشور بدون محدودیت. تنها از طیق فست بوت یا ریکاوری قابل دانلود و نصب هست که من تمایلی به این کار ندارم. حدود یک ماه هست که اکثر افراد خارج از ایران براشون این اپدیت اومده اما تا الان ندیدم برای ما ایرانیا از طریق اپدیت کسی تونسته باشه نصب کنه و هر کسی هم نصب کرده از طریق فست بوت و کاستوم ریکاوری انجام داده. چون بیش از یک ماه از تاریخ انتشار گذشته میترسم واسه ما هرگز نیاد

    پاسخ