;
coinex

تماشا کنید: طراحی دوربین هواوی P60 منتشر شد [+مشخصات احتمالی]

طراحی دوربین هواوی P60 فاش شد. بر اساس گزارش‌ها عکس‌هایی رسمی از نمای پشتی و ظاهر سیستم دوربین سه‌گانه‌ی هواوی P60 منتشر شده است.

طراحی دوربین هواوی P60 در پوستر منتشر شده از این گوشی فاش شد. هواوی با پرچمدار جدید خود P60 بار دیگر می‌خواهد به جنگ با پرچمدارهای دیگر برندها برود. قبلاً نیز یک افشاگر معروف دنیای تکنولوژی تصاویر این گوشی را فاش کرده بود. حال با دیدن پوستر آن می‌توان صحت حرف‌های او را تأیید کرد. در ادامه با معرفی برخی مشخصات احتمالی این گوشی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 رونمایی شد؛ قهرمان جدید میانرده‌ها!

طراحی دوربین هواوی P60 فاش شد

زمان زیادی تا معرفی سری هواوی P60 باقی نمانده و پوستر تبلیغاتی این محصولات دردسترس قرار گرفته است. این تصاویر نگاهی کلی به آنچه می‌توان انتظار داشت، ارائه می‌دهند. افشاگر معروف، Digital Chat Station این پوستر را به‌ اشتراک گذشته است که در آن‌ها نمایی از سیستم دوربین و قاب پشتی آن دیده می‌شود.

طبق تصاویر جدید فاش‌شده از سری هواوی P60، بدنه‌ی پشتی این گوشی‌ها میزبان برآمدگی مستطیلی است که دوربین‌های اصلی را در خود جای داده است. سیستم دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو است که انتظار می‌رود تجربه‌ی عکاسی چشم‌گیری ارائه دهد. هواوی از سیستم تصویربرداری اختصاصی خود موسوم‌ به XMAGE در این گوشی استفاده کرده که گفته می‌شود کیفیت تصاویر را ارتقا خواهد داد.

طراحی دوربین هواوی P60 فاش شد
طراحی دوربین هواوی P60

پوستر تبلیغاتی سری هواوی P60 این گوشی‌ها را در رنگ سفید، سبز و صورتی به‌ تصویر می‌کشد. البته انتظار می‌رود در رویداد معرفی رسمی این محصولات، شاهد رنگ‌بندی‌های دیگری نیز باشیم. از طرفی، حلقه‌ی اطراف دوربین این دستگاه ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

به گزارش گیزموچاینا، هواوی P60 پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی OLED ساخت شرکت چینی BOE با وضوح 2K، تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رم LPDDR5X بهره خواهد برد.

طراحی دوربین هواوی P60 فاش شد

هواوی P60 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX888 سونی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX585 و دوربین پریسکوپی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OV64B Omnivision با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۵ برابری و گزینه‌های عکاسی متعدد مجهز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی دوربین هواوی P60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر