;
coinex

سرویس سفر اشتراکی تپسی بار دیگر برای کاربران تهرانی فعال شد

سرویس سفر اشتراکی تپسی تحت عنوان «تپسی لاین»، مجدداً برای کاربران تهران فعال شد. این سرویس هزینه سفر دو مسافر با مبدأ و مقصد نزدیک به‌هم را کمتر می‌کند.

شرکت تپسی اخیراً خبر از فعال‌سازی مجدد سرویس سفر اشتراکی تپسی با نام تپسی لاین برای کاربران تهران داده که امکان استفاده هم‌زمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. پیش‌تر این سرویس در تپسی فعال بود و در ماه‌های گذشته برای برخی کاربران نیز فعال شده، اما حالا بار دیگر برای کلیه کاربران ساکن تهران تپسی راه‌اندازی شده است.

سرویس تپسی لاین نخستین بار در سال 97 از سوی شرکت تپسی رونمایی شد، اما در ادامه با توجه به همه‌گیری کرونا و به‌منظور حفظ سلامت راننده و مسافرین، این سرویس با توقف روبرو شد. حالا اما در نزدیکی ایام نوروز 1402 دوباره شاهد فعال‌سازی تپسی سرویس لاین برای مسافران تهرانی هستیم تا با هزینه کمتر، از مزایای تاکسی آنلاین استفاده کنند.

از طرف دیگر، طبق گزارش‌هایی دیگر، رقیب تپسی، یعنی اسنپ برای راه‌اندازی سرویس سفرهای اشتراکی خود برنامه‌هایی دارد. سرویسی که احتمالاً با نام «اسنپ لاین» به فعالیت‌ خواهد پرداخت.

به‌نظر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در این بخش نه‌تنها در نتیجه مشکلات اقتصادی جامعه است، بلکه از سویی با تکیه بر سواد مالی قصد دارند با بهره‌گیری از توسعه فناوری به بهبود شرایط ترافیک و آلودگی هوا هم کمک برسانند.

بیشتر بخوانید: افزوده شدن ChatGPT به تپسی ؛ چت بات OpenAl در تاکسی اینترنتی ایرانی چه نقشی ایفا می‌کند؟

فعال‌سازی دوباره سرویس سفر اشتراکی تپسی برای کاربران تهران

در «تپسی لاین» دو مسافر با مبدأ و مقصد نزدیک به‌هم، با یکدیگر همسفر خواهند شد و هزینه سفر برای هر مسافر تا میزان 30 درصد کمتر از حالت عادی تمام خواهد شد.

این سرویس افزون‌بر صرفه اقتصادی در قسمت هزینه سفر، می‌تواند درنهایت امکان کاهش خودروهای تک‌سرنشین و درنتیجه کاهش ترافیک را فراهم سازد. در طرف دیگر رانندگان هم با قبول درخواست سفرهای لاین، تا 20 درصد افزایش درآمد را تجربه خواهند کرد.

سرویس سفر اشتراکی تپسی

روابط عمومی تپسی به این شرح کارکرد این سرویس را توضیح داده است: «هدف از راه‌اندازی سرویس لاین ارائه خدمات تاکسی آنلاین با هزینه کمتر است. دیگر سرویس‌های مشابه که د‌رحال حاضر فعالند، کیفیت و خدماتی متفاوت با تاکسی آنلاین دارند و به‌نوعی مشابه با تاکسی خطی هستند؛ درواقع مسافر برای استفاده از این سرویس‌ها باید در مکان خاصی سوار و پیاده شود؛ اما در سرویس تپسی لاین، مسافر در مبدأ و مقصد خودش سوار و پیاده خواهد شد و به‌دلیل داشتن همسفر، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص فعالیت مجدد سرویس سفر اشتراکی تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر