;
coinex

سامسونگ گلکسی M54 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی سامسونگ گلکسی M54 به عنوان یک میانرده با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و پردازنده اگزینوس 1380 رونمایی شد.

پس از معرفی سری سامسونگ گلکسی S23، حالا شاهد رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید سامسونگ هستیم. در همین راستا، امروز قرعه به نام گلکسی M54 افتاده که برای بازار خاورمیانه عرضه خواهد شد. این محصول از نمایشگری بزرگ، باتری پرظرفیت و دوربینی باکیفیت برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان [فروردین 1402]

مشخصات سامسونگ گلکسی M54

با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی M54 نسخه ارتقایافته‌ای از گلکسی A54 است، بهتر است اشاره‌ای مختصر به تفاوت‌های دو گوشی داشته باشیم. مدل M مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی است که بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی مدل A است. این گوشی در زمینه دوربین اصلی نیز از رزولوشن بالاتری برخوردار بوده بااین‌حال در بخش دوربین فوق‌عریض و ماکرو رزولوشن پایین‌تری دارد. در بخش باتری نیز ظرفیت شارژ افزایش 20 درصدی داشته است.

همانطور که اشاره شد گلکسی M54 مجهز به نمایشگری 6.7 اینچی از سوپر‌امولد با رزولوشن +FHD برابر با 2400 در 1080 پیکسل است. رفرش ریت این نمایشگر 120 هرتز بوده و محافظت از آن برعهده گوریلا گلس 5 است. همچنین مغز متفکر این گوشی جدید سامسونگ تراشه اگزینوس 1380 بوده که با فرایند تولید 5 نانومتری تولید شده است.

در حوزه حافظه، گلکسی M54 با 8 گیگابایت رم و 2 پیکربندی حافظه داخلی ارائه خواهد شد. کاربران در بخش ظرفیت حافظه داخلی، حق انتخاب بین 128 و 256 گیگابایت را دارند و البته این محصول به شکاف کارت حافظه جانبی نیز دسترسی دارد تا ظرفیت دستگاه قابل ارتقا باشد.

سامسونگ گلکسی M54

در حوزه دوربین نیز سه سنسور در این دستگاه قرار دارد؛ سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال نیز استفاده می‌کند، سنسور فوق‌عریض هم 8 مگاپیکسلی است که همراه آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارد. در قسمت جلویی نیز دستگاه مذکور یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد.

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ به‌طور پیش‌فرض با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار ارائه خواهد شد. این گوشی برای تامین انرژی خود از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

برای گوشی گلکسی M54 هنوز تاریخ عرضه و قیمتی مشخص نشده است. براساس پیش‌بینی‌ها این گوشی به‌زودی روانه سایر بازارها نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M54 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من سامسونگ M ۵۱ را دارم خیلی هم از ش رازی هستم . اگه مدل m ۵۴ هم مثل m ۵۱ روان و خوش دست باشه دیگه بهتر از این نمیشه . مخصوصا که ارتقاء هر پیدا کرده

    پاسخ

    چ زمانی وارد بازار ایران میشه؟

    پاسخ