;
coinex

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو منتشر شد

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو از راه رسید.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10 تی و می 10 تی پرو منتشر شد. شیائومی این‌بار دو گوشی پرچمدار محبوب اما قدیمی خود را به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز کرده است. کاربران این دو مدل گوشی هم‌اکنون می‌توانند از بخش آپدیت سیستم‌عامل در تنظیمات گوشی خود، رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کنند. ناگفته نماند که این گوشی‌ها درسال 2020 معرفی شده‌اند و اقدام شیائومی برای آپدیت‌ آنها ستودنی است.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌ها]

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو منتشر شد

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، امروز شرکت شیائومی آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را برای گوشی‌های می 10 تی (Mi 10T) و می 10 تی پرو (Mi 10T Pro) منتشر کرد تا دو مدل از پرچمداران نسبتاً قدیمی این شرکت چینی نیز به جدیدترین پلتفرم نرم افزاری شیائومی مجهز شوند.

اگر به خاطر داشته باشید گوشی های هوشمند Mi 10T و Mi 10T Pro شیائومی در سال 2020 به عنوان دو مدل از خانواده Mi 10T شیائومی معرفی شدند. بر اساس گزارش‌های جدید، هم‌اکنون بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 برای Mi 10T و Mi 10T Pro منتشر شده است که چندین ویژگی و پیشرفت جدید را به همراه دارد. همانطور که می‌دانید هفته گذشته، نسخه چینی گوشی Mi 10T Pro این آپدیت را دریافت کرد و امروز نسخه گلوبال آن نیز بروزرسانی می‌شود.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو منتشر شد

البته باید در نظر داشته که بروزرسانی MIUI 14 گوشی‌های می 10 تی و می 10 تی پرو مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. اگرچه این دستگاه‌ها دیگر واجد شرایط بروزرسانی جامع اندروید 13 نیستند، اما باز هم شرکت شیائومی تصمیم گرفته تا آخرین آپدیت رابط کاربری خود را برای آن‌ها منتشر کند.

در هر صورت، هم‌اکنون بروزرسانی MIUI 14 با شماره ساخت MIUI-V14.0.1.0.SJDEUXM برای نسخه گلوبال گوشی‌های Mi 10T و Mi 10T Pro منتشر شده است و ویژگی‌های جدیدی مانند Super Icons، برنامه‌های سیستمی بازطراحی‌شده و ویجت‌های حیوانات را به همراه دارد.

افزون بر این‌ها، رابط کاربری MIUI 14 از حافظه کمتری استفاده می‌کند. همچنین آپدیت رابط کاربری MIUI 14 سری می 10 تی با آخرین وصله امنیتی اندروید برای مارس 2023 ارائه می‌شود که امنیت سیستم را نیز افزایش می‌دهد. در نتیجه اگر شما هم از کاربران این گوشی‌های شیائومی هستید پیشنهاد می‌شود در چند روز آینده برای دانلود و نصب آپدیت MIUI 14 به صورت دستی اقدام کنید.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو منتشر شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای می 10T و می 10T پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام وقت بخیر گوشی من شیامی می 10تی پرو هستش ولی هنوز اپدیت می 14برای گوشی من نیومده یعنی هنوز باید منتظر ماند یا چی..ممنون میشم جواب بذارین

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    انتشار آپدیت گوشی‌های شیائومی به مرور و منطقه به منطقه انجام میشه. در حال حاضر بهترین توصیه ما برای شما صبر کردن هست. گرچه می‌تونید فایل آپدیت رو از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب کنید.

    پاسخ

    سلام گوشی من M10T Pro میباشد ولی‌ وقتی بروزرسانی میکنم اصلا دانلود نمیشه ویا درحد ۲ درصد، مشکل چی هست؟
    متشکرم

    پاسخ

    سلام. من همین الان نوتیفیکیش آپدیت رو گرفتم و فورا زدم برای دانلود و نصب. دم شیائومی گرم.

    پاسخ

    اپدیت کردی اوکی بود ؟ باگ نداره یا مصرف باتری بیشتر نشده ؟

    پاسخ