;
coinex

ردمی A2 و A2 پلاس رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

دیروز شیائومی همراه با معرفی یک عضو جدید از خانواده ردمی نوت 12، دو گوشی اقتصادی ردمی A2 و A2 پلاس را با قیمت و مشخصات پایه مناسبی معرفی کرد.

دو گوشی تازه معرفی شده برند شیائومی یعنی ردمی A2 و A2 پلاس شباهت فراوانی به یکدیگر دارند. درواقع پسوندهای پلاس و پرو به‌طور معمول در گوشی‌های فوق اقتصادی تفاوت آنچنانی فراهم نمی‌کند. به عنوان نمونه عنوان پلاس در این گوشی صرفا برای یک حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی کاربرد دارد!

بیشتر بخوانید: ردمی نوت 12 4G با اسنپدراگون 685 معرفی شد؛‌ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات دو گوشی ردمی A2 و A2 پلاس

این دو گوشی مجهز به دوربین 2گانه پشتی هستند که متشکل از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم با رزلوشن QVGA (کمتر از 1 مگاپیکسل) است. درواقع دوربین دوم صرفاً به جنبه زیبایی در پشت محصول قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل دستگاه خواهد بود.

شیائومی ردمی A2 همچنین مجهز به صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسل یا +HD است. در قسمت سخت‌افزار هم قدرت پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده جدید مدیاتک Helio G36 در کنار 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از سوی مموری کارت تامین می‌شود. لازم به ذکر است که این دستگاه از تکنولوژی 5G بهره نمی‌برد.

ردمی A2 و A2 پلاس

برای تامین انرژی در این محصولات از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 10 واتی استفاده شده است. شارژر آن نیز مجهز به پورت قدیمی microUSB دستگاه شارژ خواهد بود. نکته جالب در این بین، بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. در حوزه نرم افزار هم این گوشی با اندروید 12 (Go Edition) عرضه می‌شود. در خصوص مدت زمان آپدیت و نسخه رابط کاربری هم فعلاً اطلاعاتی فاش نشده است.

ردمی A2 پلاس نیز دارای همان مشخصات بوده بااین‌حال از حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی بهره می‌برد. هر دو گوشی در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی قابل خرید خواهد بود. درحال‌حاضر قیمت این دستگاه‌ها تعیین نشده اما باید چیزی در حدود قیمتی 2 رقمی و زیر 100 دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ردمی A2 و A2 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر