;
coinex

آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو نیز از راه رسید تا دو میان‌رده جذاب دیگر از شیائومی هم به جدیدترین آپدیت‌ نرم‌افزاری مجهز شوند.

آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو منتشر شد. شیائومی سخت مشغول آپدیت گوشی‌های خود و دیگر زیرمجموعه‌ها مانند ردمی و پوکو است و بسته‌های به‌روزرسانی را یکی پس از دیگری برای گوشی‌های مختلف طبق برنامه مشخصی ارائه می‌دهد. حال نوبت به اعضای خانواده پرچمداران می 10 رسیده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+جزئیات و لیست گوشی‌ها]

آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو منتشر شد

اخیرا شیائومی دست به انتشار جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود یعنی MIUI زده است. این آپدیت چندین ویژگی جدید را با خود به همراه دارد و علاوه بر رفع باگ‌ها، تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند، زبان طراحی جدیدی دارد، سوپر آیکن‌ها به آن اضافه شده و ویجت حیوانات را در خود جا داده است.

آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو منتشر شد

شاید مهم‌ترین تغییر در آپدیت MIUI 14 مربوط به به‌روزرسانی رابط بصری باشد. در نسخه جدید رابط کاربری شاهد طراحی مینیمالیستی با تمرکز روی رنگ سفید و خطوط صاف و شفاف هستیم؛ بدین ترتیب فضای کاربری ظاهری شناور و مدرن‌تر به خود می‌گیرد. همچنین انیمیشن‌ها و ترنزیشن‌های جدیدی به MIUI اضافه شده‌اند تا حس و حال پویاتری حین کار با گوشی داشته باشید.

هر دو گوشی شیائومی می 10 – Xiaomi Mi 10 و شیائومی می 10 پرو – Xiaomi Mi 10 Pro در سال 2020 با اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 به بازار راه یافتند. حالا برای این گوشی‌ها سه به روز رسانی اندروید و چهار آپدیت رابط کاربری منتشر شده و همگام بودن MIUI 14 با اندروید 13 باعث می‌شود تا بهبودها و یکپارچگی بیشتری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 می 10 و می 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر