;
coinex

قابلیت مخفی کردن تیک آبی در توییتر عرضه می‌شود!

توییتر در حال کار بر روی قابلیت مخفی کردن تیک آبی در توییتر برای کاربران ظاهراً خجالتی یا متواضع است که علاقه‌ای به نمایان بودن این تیک ندارند.

توییتر اخیرا در کنار سرویس توییتر بلو، ویژگی‌های بسیاری اعم از ارسال توییت‌های طولانی را برای کاربران به ارمغان آورده است. اما، شاید به مذاق برخی کاربران چندان خوش نیاید که دیگران از استفاده آن‌ها از چنین قابلیت‌هایی در ازای پرداخت پول به توییتر اطلاع داشته باشند. لذا در همین راستا شایعاتی شکل گرفته که این شبکه اجتماعی مشغول ارائه امکانی جهت مخفی کردن تیک آبی در توییتر است.

در همین زمینه «الساندرو پالوزی»، توسعه‌دهنده‌ و افشاگر مشهور در حوزه اعلام تغییرات برنامه‌ها، در توییت جدید خود خبر از تلاش توییتر برای ایجاد قابلیت نمایش یا عدم نمایش تیک آبی در پروفایل کاربران داد. بنابراین با وجود این قابلیت، تا زمانی که شخصی یک توییت بسیار طولانی منتشر نکرده و یا از امکانات سرویس توییتر بلو در توییت خود بهره نبرد، کاربران دیگر متوجه پرداخت پول برای برخورداری از این ویژگی‌ها توسط آن‌ها نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: افشای کد منبع توییتر ؛ پای کارمندان سابق توییتر در میان است؟

فعال‌سازی قابلیت مخفی کردن تیک آبی در توییتر

افزون بر تواضع یا خجالت، علل دیگری هم برای این مسئله مطرح شده که یک کاربر احتمالاً قصد داشته باشد تا علامت تیک آبی را از پروفایل خود حذف کند. در بیشتر این موارد ممکن است تعداد فراوانی از کاربران تمایل نداشته باشند که تصور نماینده دیدگاه‌های کارفرمایشان را در مردم ایجاد کنند.

همچنین این ویژگی احتمالا برای کاربرانی که با افراد مشهور (سلبریتی‌ها) نام یکسانی دارند نیز می‌تواند مفید باشد تا اندکی از سردرگمی سایر کاربران جلوگیری به عمل آورد.

مخفی کردن تیک آبی در توییتر مخفی کردن تیک آبی در توییتر

درحالی پالوزی به این قابلیت اشاره داشته که توییتر به‌تازگی خبر حذف تیک‌های آبی قدیمی این شبکه اجتماعی را از پروفایل کاربران از تاریخ 1 آوریل (12 فروردین‌ماه) اعلام کرده است.

در ماه نوامبر، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، ضمن منقضی اعلام کردن تیک‌های قدیمی بیان داشت که آن‌ها در ماه‌های آتی حذف خواهند شد. اما، چندان دور از تصور نیست که مالک توییتر صرفاً قصد ترساندن کاربران دارای تیک قدیمی را با بیان این اظهارات داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت مخفی کردن تیک آبی در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر