;
coinex

واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه در ازای پهپاد و موشک‌های جنگ اوکراین!

طی گزارشی از وال استریت ژورنال همکاری‌های نظامی روسیه با ایران باتوجه به واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه اعم از نرم‌افزارهای نظارتی افزایش خواهد یافت.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایلنا، روزنامه «وال استریت ژورنال» طی گزارشی ادعای افزایش همکاری‌های نظامی روسیه با ایران را با توجه به واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه مطرح کرده است. این تسلیحات سایبری شامل نرم‌افزارهای نظارتی و شنود پیشرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بودجه ویژه پیشگیری از حوادث سایبری توسط مجلس تصویب شد

افزایش همکاری‌های نظامی ایران و روسیه؛ واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه

مطابق با گزارش این روزنامه، ایران درخواست دریافت ده‌ها بالگرد و هواپیمای نظامی و کمک روسیه به برنامه تولید موشک‌های دوربرد را داشته است. در ادامه این گزارش به نقل از «منابع آگاه» ادعایی مبنی‌بر کمک روسیه به ایران در جهت دستیابی به توانایی‌های پیشرفته نظارت دیجیتالی مطرح شده است.

واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه

این روزنامه در ادامه گزارش خود اظهار داشت: «ظرفیت همکاری در جنگ سایبری بین روسیه و ایران پس از آن ایجاد شد که به گفته مقام‌های آمریکایی و ایرانی،‌ ایران پهپادهایی را به روسیه فروخته که در جنگ اوکراین استفاده می‌شود و با ارائه موشک‌های کوتاه برد،‌ تانک و گلوله توپخانه به روسیه موافقت کرده است».

وال استریت ژورنال همچنین در این گزارش نوشته که تهران در پی تشدید همکاری خود با روسیه در حوزه جنگ سایبری است و اتحاد نظامی رو به افزایش دو کشور دقیقا همان چیزی خواهد بود که آمریکا آن را نوعی تهدید می‌نامد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم

    پاسخ