;
coinex

امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 با تراشه اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیک‌بنچ منتشر شد

امتیازات دو گوشی پرچمدار گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 با تراشه اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیگ‌بنچ منتشر شد.

بنچمارک گیگ‌بنچ که یکی از معروف‌ترین منابع سنجش قدرت و کارایی گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی است، این‌بار میزبان دو گوشی گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 شده تا قدرت این دو گوشی پرچمدار را نشان دهد. حال باید دید که عملکرد این دو گوشی در هردو بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در سال 2023 یک گوشی تاشو با دو لولا عرضه می‌کند

امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 در گیگ‌بنچ منتشر شد

می‌دانیم که تابستان امسال موبایل‌های تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ معرفی خواهند شد. این دستگاه‌ها حداقل شامل ۲ مدل گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ می‌شوند. اگر به این دستگاه‌ها علاقه‌مند هستید باید بگویم که به تازگی بنچمارک گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 با تراشه “اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی” دیده شده است.

مدل‌های بازار آمریکا گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 در بنچمارک Geekbench رصد شده‌اند. با این بنچمارک‌ها ما در نهایت می‌توانیم تایید کنیم که هر دو از دستگاه از تراشه اختصاصی کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy استفاده خواهند کرد.

نیاز به یادآوری نیست که این همان تراشه موجود در سری گلکسی S23 است و در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عادی، فرکانس بیشتری در بخش پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) دارد.

امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 در گیگ‌بنچ منتشر شد
گلکسی زد فولد ۵

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ با مدل عددی SM-F946U در تست تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۰۱۴ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۵۰۲۲ را به دست آورده است. این امتیازات بالاتر از گوشی‌های سری گلکسی اس 23 است که به ترتیب در حدود ۱۵۰۰ و ۴۹۰۰ امتیاز بودند. گلکسی زد فولد ۵ در این تست به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و اندروید 13 را اجرا می‌کند.

امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 در گیگ‌بنچ منتشر شد
گلکسی زد فلیپ ۵

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ با مدل عددی SM-F731U از چیپست مشابه برادر تاشو بزرگتر خود بهره می‌برد. این دستگاه در تست تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۰۱۴ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۵۰۲۲ را به دست آورده است. گلکسی زد فلیپ ۵ در این تست به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و اندروید 13 را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره امتیازهای گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 در بنچمارک گیگ‌بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر