;
coinex

اولین شاسی بلند بوگاتی با این طراحی عرضه می‌شود [+تصاویر]

بوگاتی قصد دارد اولین شاسی بلند خود را راهی بازار کند. طراحی احتمالی اولین شاسی بلند بوگاتی نشان می‌دهد که این خودرو ظاهری کمابیش شبیه به سوپراسپرت‌های این برند دارد.

اولین شاسی بلند بوگاتی با ظاهری خشمگین مانند چیزی که در سوپراسپرت‌های این برند دیده شده ممکن است به‌زودی ساخته شود. سازندگان خودورهای سوپراسپرت مدتی است که دست به تولید خودروهای شاسی‌بلند زده‌اند. علت این مسئله نیز برمی‌گردد به محبوبیت بالای این نوع خودروها که در بازار با فروشی بسیار بالایی همراه شده‌اند. بنابر اخبار منتشر شده، این شاسی‌بلند بوگاتی نسخه‌ای بازطراحی شده از خودروی مشهور “شیرون” است.

بیشتر بخوانید: توگ T10X به عنوان نخستین خودرو ملی ترکیه با قیمت بیش از 50 هزار دلار روانه بازار شد

اولین شاسی بلند بوگاتی با الهام از بوگاتی شیرون ساخته خواهد شد

خودروهای شاسی بلند امروزه به‌عنوان محبوب‌ترین کلاس خودرویی محسوب می‌شوند و در همین راستا خودروسازان بزرگی چون پورشه و لامبورگینی نیز شاسی بلندهای خود را به بازار عرضه کردند. در همین راستا به‌نظر می‌رسد بوگاتی نیز قصد دارد اولین شاسی بلند خود را به بازار عرضه کند.

البته شرکت Bugatti هنوز به‌صورت رسمی از برنامه خود برای تولید خودروهای شاسی بلند خبر نداده، اما با توجه به این‌که رقبای این خودروساز به حوزه تولید شاسی بلندها ورود پیدا کردند، در آینده نزدیک احتمال دارد شاهد تولید اولین شاسی بلند بوگاتی باشیم.

اولین شاسی بلند بوگاتی با الهام از بوگاتی شیرون ساخته خواهد شد

در همین راستا به‌تازگی رندرهایی از اولین شاسی بلند Bugatti منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو به لامبورگینی اوروس شباهت زیادی دارد. همچنین این خودرو را می‌توان نسخه بازطراحی شده از بوگاتی شیرون دانست. در نمای جلو آن شاهد جلوپنجره سه قسمتی جذاب با دماغه کشیده معروف این خودروساز هستیم که ترکیب آنها نمای منحصربه‌فردی را به‌وجود آورده است. همچنین چراغ‌های جلوی آن کاملا مشابه چراغ‌های شیرون است.

اولین شاسی بلند بوگاتی با این طراحی عرضه می‌شود [+عکس]

در نمای کناری نیز رینگ‌های بزرگ بوگاتی به‌همراه کالیپرهای زرد داخل آن خودنمایی می‌کنند. این رینگ‌ها باعث شدند تا این خودرو از سطح زمین فاصله مناسبی داشته باشد و در قالب یک شاسی بلند بتواند به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

اولین شاسی بلند بوگاتی با این طراحی عرضه می‌شود [+عکس]اولین شاسی بلند بوگاتی با این طراحی عرضه می‌شود [+عکس]

 

در نمای عقب شاسی بلند Bugatti نیز اگزوزهای دوگانه به‌همراه دیفیوزر بزرگ نمای اسپرتی را به‌وجود آوردند. طراحان برای این بخش نیز چراغ‌های عقب را به‌شکل دو نوار ال ای دی بزرگ و کشیده طراحی کردند که باعث افزایش جذابیت این بخش شده است.

بیشتر بخوایند:

دیدگاه شما در خصوص اولین شاسی بلند بوگاتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام با توجه به مشکلات ایجاد حساب وکالتی و که یا سیستم نبوده ویابعضی بانکها عمل نکردند و…که همه به ان واقفیم مگر چه میشود که تبدیل یا ایجاد حساب وکالتی تا شانزدهم که زمان ارسال اطلاعات از طرف بانک ها است همچنان فعال باشد تا کسانی که به هر علتی نتوانسته اند اقدام نمایند اگر اصل بر بی طرفی واجرای عدالت باشد باید همه را به یک چشم دید وفرصت را دیگران سلب نکرد مثلا برای اصلاح کلمات وکالتی ویا باز کردن حساب وکالتی فرصت بیشتری داده شود چه میشود ایا حق کسی پایمال میشه ؟ویانه فرصت استفاده از حق خودش داده میشود سعی کنیم به کسانی که مشکلات بیشتری دارند دستگیری کنیم بطوری که حق کسی را زیر پا نگذاشته باشیم والا با نام نویسی حق کسی لگد مال نمیشه .یا حق

    پاسخ