;
coinex

ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن معرفی شد؛ هدفون بی‌سیم جذاب شیائومی مخصوص هری پاتر

شیائومی از نسخه خاص و ویژه یکی از هدفون‌های بی‌سیم خود یعنی ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن با برچسب قیمتی کمتر از 60 دلار رونمایی کرده است.

نسخه ویژه با ردمی بادز 4 معمولی، از نظر فنی تفاوت ویژه‌ای ندارد؛ بااین‌حال با اتصال آن به گوشی‌های شیائومی، امکان دسترسی به یک اینترفیس اختصاصی فراهم خواهد بود. نسخه ویژه هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز 4 که هم‌اکنون در چین ارائه شده، دارای جذابیت‌های فراوان برای طرفداران فرنچایز هری پاتر است.

درحال‌حاضر مشخص نیست که این گجت در بازارهای بین‌المللی نیز ارائه خواهد شد یا خیر؛ بااین‌حال جالب است بدانید که فروش جهانی نسخه معمولی ردمی بادز 4 هنوز به‌صورت رسمی شروع نشده است.

بیشتر بخوانید: ایرباد هواوی فری بادز پرو 2 پلاس معرفی شد

مشخصات ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن

این گجت، یک جعبه خاص بزرگ و یک کیس شارژ با حک لوگوی Hogwarts در اختیار دارد. روی هر کدام از بادها نیز، نشان صاعقه قرار گرفته است. همچنین درون جعبه، یک کیف بنددار کوچک با تم هری پاتر برای حمل ایرفون تعبیه شده است.

 

ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن

ردمی بادز 4 از قرارگیری درایورهای داینامیک 10 میلی‌متری و حذف نویز فعال (ANC) استفاده خواهد کرد؛ ویژگی که به آن امکان بلاک نویزها را تا سقف 35 دسی‌بل را می‌دهد. همچنین این ابزار صوتی، سروصدای محیط را زمان مکالمه تلفنی کاهش خواهد داد تا صدای شما، به‌صورت واضح و شفاف به گوش مخاطب انتقال یابد.

ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن

طبق اعلام شیائومی، نسخه هری پاتر ردمی بادز 4 از تاییدیه IP54 بهره خواهد برد و ماندگاری شارژ آن نیز به 30 ساعت می‌رسد. در چین نسخه هری پاتر این ایرفون، 399 یوان یا معادل 58 دلار قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ردمی بادز 4 هری پاتر ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر