coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تجربه کاربری گلکسی S23 در گوشی آیفون با برنامه Try Galaxy

تجربه کاربری گلکسی S23 احتمالاً جذابیت زیادی برای کاربران گوشی‌های آیفون داشته لذا این امر با نسخه جدید برنامه  Try Galaxy تحقق پیدا کرده است.

اواخر سال 2022، سامسونگ اقدام به معرفی یک برنامه وب تحت عنوان Try Galaxy کرد که برای کاربران آیفون امکان رابط کاربری و محیط گوشی‌های گلکسی سامسونگ را از طریق مرورگر وب سافاری به ارمغان می‌آورد. درحال‌حاضر نیز غول کره‌ای تجربه کاربری گلکسی S23 را از طریق نسخه جدید این برنامه فراهم کرده است.

خرید بلیط هواپیما

به‌طور کاملاً واضحی سامسونگ این برنامه وب را تنها برای کاربران آیفون طراحی کرده؛ زیرا با یک دستگاه اندرویدی مانند گلکسی S23 امکان داشتن چنین تجربه‌ای وجود نخواهد داشت.

از طرفی بدون تردید این برنامه نمایشی، توانایی جلب نظر کاربران آیفون را به تغییر گوشی خود به دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را نخواهد داشت، بااین‌حال سامسونگ در طول سال اخیر بارها محصولات عرضه شده از سوی غول کوپرتینویی را به خصوص به علت عدم وجود یک گوشی تاشو در بین محصولات آن به سخره گرفته است.

بیشتر بخوانید: بی تفاوتی سامسونگ نسبت به نقص امنیتی تراشه های اگزینوس ؛ آسیب‌پذیری گوشی‌های گلکسی!

تجربه کاربری گلکسی S23 در گوشی‌های آیفون

نسخه آزمایشی جدید «Try Galaxy» به کاربران آیفون این اجازه را خواهد داد تا به صورت مجازی و از طریق گوشی‌های خود تجربه کار کردن با نرم‌افزار و محیط گلکسی S23، گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را داشته باشند. در زمان بازدید از وب‌سایت Try Galaxy، از دارندگان آیفون خواسته می‌شود تا با اضافه کردن سایت به صفحه اصلی خود این برنامه وب را نصب کنند. افزون‌براین، کاربران آیفون توانایی تست ویژگی‌های رابط کاربری One UI 5.1 را نیز خواهند داشت.

تجربه کاربری گلکسی S23 در گوشی آیفون با برنامه Try Galaxy
تجربه کاربری گلکسی S23

تجربیاتی که می‌توان به‌وسیله این برنامه داشت اعم از برنامه‌های اصلی سامسونگ و گوگل، مانند Google Messages و ابزار Object Eraser خواهد ‎بود که همچون Magic Eraser گوگل جهت حذف اشیای موجود در تصاویر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. همچنین تجربه‌های آزمایشی از Smart Switch (برای انتقال داده از گوشی دیگر)، Samsung Health و حالت کودکان سامسونگ هم در این برنامه قرار خواهد گرفت.

تجربه کاربری گلکسی S23 در گوشی آیفون با برنامه Try Galaxy

در هنگام تجربه محیط گوشی‌های سامسونگ و رابط کاربری One UI 5.1، همه چیز مانند نسخه اصلی گوشی‌ها خواهد بود، اما به‌طور قابل‌توجهی کندتر اجرا می‌شود؛ احتمالاً به این دلیل که تمام عناصر آن از طریق یک برنامه وب عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تجربه کاربری گلکسی S23 در گوشی‌های آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر