;
coinex

زمان واریز یارانه فروردین 1402 مشخص شد

زمان واریز یارانه فروردین 1402 درست به مانند ماه‌های گذشته صبح روز بیستم فروردین ماه بوده و از حساب سرپرستان خانوار از ساعت 24 قابل برداشت خواهد بود.

بااینکه برخی دولت‌مردان از احتمال تبدیل یارانه نقدی در ماه‌های آینده به کالابرگ الکترونیکی خبر داده بودند اما همچنان از صحت این خبر اطلاع دقیقی ارائه نشده است. همچنین اعلام شده بود که این طرح هم‌اکنون در برخی استان‌ها به‌طور آزمایشی در حال اجرا است؛ بااین‌حال تا هنگامی که وضعیت کالا برگ مشخص نشود، پرداخت یارانه معیشتی به صورت نقدی تداوم خواهد یافت.

لازم به ذکر است که مبلغ پرداخت یارانه برای دهک‌های اول تا سوم 400 هزار تومان، و دهک‌های چهارم تا نهم 300 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عدم تخصیص یارانه به خریداران ارز ؛ تصمیم دولت برای تامین منابع!؟

زمان واریز یارانه فروردین 1402

بعد از اردیبهشت ماه 1402 زمان واریز یارانه جدید هر ماه طی برنامه‌ای مشخص بوده است. لذا از این هنگام به بعد، واجدین دریافت یارانه توانایی دریافت این مبلغ را در تاریخ بیستم هر ماه داشته‌اند.

زمان واریز یارانه فروردین 1402

از طرفی افرادی که به دهک‌بندی درآمد سرپرست خانوار شکایت داشتند، امکان اعلام شکایت و اعتراض خود را با مراجعه به سایت https://hemayat.mcls.gov.ir و یا با تلفن گویای 09200006369 در اختیار داشته‌اند. همچنین جاماندگان از پرداخت یارانه و یا معترضان به عدم واریز یارانه نیز می‌توانند با مراجعه به سایت https://my.gov.ir قطع یارانه خود را پیگیری کنند.

افراد مذکور، همچنین قادر خواهند بود تا جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود، کد دستوری #کد ملی*43857*4* (ستاره 4 ستاره 43857 ستاره کد ملی، مربع) را با شماره تلفن همراه سرپرست خانوار شماره گیری کرده تا از وضعیت ثبت نام خود اطلاع یابند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان واریز یارانه فروردین 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر