;
coinex

هشدار فوری گوگل به تمام کاربران مرورگر کروم ؛ همین حالا آپدیت کنید!

به‌منظور محافظت از حریم خصوصی کاربران اخیراً شاهد هشدار فوری گوگل به تمام کاربران مرورگر کروم بوده‌ایم، که خواهان نصب هرچه سریع‌تر آپدیت این مرورگر شده است.

شرکت گوگل ضمن ارسال یک هشدار فوری به میلیاردها کاربر مرورگر کروم، از آنها درخواست نصب هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی اخیر کروم جهت محافظت از ایمنی خود را داشته است. «مولی بیتس»، به عنوان یکی از مسوولان این شرکت اعلام کرد که صدها مهندس گوگل سخت در تلاش هستند تا مرورگر را در مقابل جدیدترین تهدیدات ایمن سازند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل گوگل از اضافه شدن هوش مصنوعی به موتور جستجوی گوگل در آینده نزدیک خبر داد

هشدار فوری گوگل به تمام کاربران مرورگر کروم برای نصب به‌رورسانی

بیتس در ادامه گفته‌های خود اضافه کرد که این تلاش‌ها به نتیجه رسیده و آپدیت مهمی برای کروم ارائه شده که حداقل به‌طور مستمر هر دو هفته یک بار مورد بررسی مهندسان این شرکت قرار می‌گیرد. این کارشناس همچنین از کاربران درخواست داشت تا مرورگر کروم را به سرعت آپدیت کنند و در عین حال از برخورداری قدرت لازم برای رمزهای عبور استفاده شده در این پلتفرم اطمینان حاصل کنند.

هشدار فوری گوگل به تمام کاربران مرورگر کروم

همچنین کارشناس گوگل در ادامه توصیه کرد که از دانلود فایل‌هایی با اخطار مرورگر اجتناب کنند تا از نفوذ نرم‌افزارهای مخرب، جلوگیری به عمل آید. وی در ادامه افزود که رایانه‌ها به‌طور معمول برنامه‌های مخرب بسیاری درون خود جای داده‌اند، زیرا مردم به هشدارهایی که در مقابل آنها نمایان می‌شوند، اهمیت چندانی نمی‌دهند. هم‌اکنون، آمارها حاکی از استفاده 2.65 میلیارد کاربر از Google Chrome به عنوان مرورگر اصلی خود است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هشدار فوری گوگل به تمام کاربران مرورگر کروم جهت نصب هرچه سریع‌تر آپدیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر