;
coinex

حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز ؛ آغازی بر پایان اندروید اتو!

بسیاری از خودروهای مدرن مجهز به سیستم اپل کارپلی و یا اندروید اتو هستند، اما به‌تازگی خبر‌ از حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز رسیده است.

اخیرا خبر از حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز رسیده است. درواقع به‌نظر این ویژگی‌ محبوب به طور کلی به نفع سیستم نرم‌افزاری Ultifi داخلی این خودروساز بزرگ حذف خواهد شد. البته جنرال موتورز این تغییر را به یکباره اعمال نخواهد کرد. بنابراین حذف اپل کارپلی و اندروید فعلاً تنها برای خودروهای برقی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افشای دسترسی کارمندان تسلا به ویدیوها و تصاویر مالکان خودروها ؛ جنجال جدیدی برای ایلان ماسک!

گستره اجرای برنامه حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز

این شرکت طی یک بیانیه مطبوعاتی، اعلام کرد که عملکرد کارپلی و اندروید اتو در خودروهای احتراقی و همچنین خودروهای برقی موجود این شرکت کماکان تداوم خواهد داشت. افزون‌براین، در خودرو شورلت سیلورادوی الکتریکی مدل 2024 این سیستم حفظ خواهد شد، بااین‌حال بلیزر الکتریکی که اواخر امسال روانه بازار می‌شود، سیستم اپل کارپلی و اندروید را دیگر در اختیار نخواهد داشت.

این نقطه شروعی خواهد بود تا روند تغییر به مجموعه نرم‌افزاری یکپارچه جدید جنرال موتورز برسد و با شورولت اکوئینوکس الکتریکی، جی‌ام‌سی سیرا الکتریکی و کادیلاک سلستیک ادامه پیدا کند.

حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز

ادوارد کومر، مدیر ارشد دیجیتال جنرال موتورز، درباره حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز بیان داشت: «همانطور که ما خودروهای برقی خود را مقیاس‌بندی می‌کنیم و پلتفرم نرم‌افزار Ultifi خود را راه‌اندازی می‌کنیم، می‌توانیم بیش از هر زمان دیگری فناوری‌های داخل خودرو را به‌روزرسانی‌ کنیم. همه اینها به ما این امکان را می‌دهد که دائما تجربه مشتری را بهبود دهیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حذف اندروید از خودروهای جنرال موتورز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر