coinex
راهنمای خرید تکراتو

خروج شرکت‌های معتبر از توییتر ؛ همه از ایلان ماسک فراری‌اند!

از هنگام خریداری توییتر از سوی ایلان ماسک، شاهد خروج شرکت‌های معتبر از توییتر بوده‌ایم و به‌نظر این روند کماکان با تصمیمات جنجالی وی ادامه دارد.

آینده توییتر باتوجه به اتفاقات پیرامون آن به خصوص در حوزه درآمدزایی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هم‌اکنون باتوجه به پولی شدن خدمات ساده‌ای همچون احراز هویت، شرکت‌های بیشتری مجاب به خروج از توییتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو ؛ حاصل طرح‌های نامنظم و آشفته!

خروج شرکت‌های معتبر از توییتر به‌دنبال پولی شدن احراز هویت

اخیراً، رادیو ملی آمریکا ‌(ان‌پی‌آر) از قصد خود مبنی‌بر توقف استفاده از توییتر در چهارم آوریل پرده برداشته است. در همین راستا سخنگوی رادیو ملی آمریکا ضمن انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد: «ما ارسال توییت از این حساب را تا زمانی که توییتر درباره روند آینده این شرکت توضیح ندهد، متوقف کردیم و به توییت از حساب‌های دیگری که برچسب نادرست ندارند، ادامه خواهیم داد.»

خروج شرکت‌های معتبر از توییتر

این در حالی است که طبق گزارش وب‌سایت وولچر، با ایجاد ابهام در آینده توییتر، شرکت‌های گوناگونی به روش‌های مختلف خبر خروج از این پلتفرم را اعلام کردند و یکی پس از دیگری خبر از عدم فعالیت‌شان در این شبکه اجتماعی می‌دهند. از طرفی شبکه سی‌بی‌اس‌نیوز در تاریخ 18 نوامبر تأکید کرد که با ابهامات موجود در روند کاری توییتر، ارسال توییت را متوقف خواهد کرد؛ اما مجدداً در تاریخ 20 نوامبر این شبکه خبر بازگشت خود به توییتر را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تداوم خروج شرکت‌های معتبر از توییتر با توجه به تغییرات جدید این شبکه اجتماعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر