;
coinex

دفع بیش از 8 هزار حمله سایبری در سال 1401 توسط مرزبانان سایبری کشور

«امیر محمدزاده لاجوردی»، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یک شبکه اجتماعی داخلی خبر از دفع بیش از 8 هزار حمله سایبری در سال 1401 داده است.

«امیر محمدزاده لاجوردی»، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در اکانت خود در شبکه اجتماعی داخلی «ویراستی» ضمن اعلام خبر دفع حملات مهم سایبری کشور طی سال گذشته بیان داشت: «در سال 1401 تعداد 8 هزار و 321 حمله مهم سایبری به شبکه زیرساختی کشور دفع شد.»

بیشتر بخوانید: واردات تجهیزات نظارت سایبری از روسیه در ازای پهپاد و موشک‌های جنگ اوکراین!

دفع بیش از 8 هزار حمله سایبری در سال 1401 توسط مرزبانان سایبری کشور

این حمله‌های سایبری که به عقیده لاجوردی تاکنون خنثی شده‌اند؛ از نوع حملات DDos بوده که یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت اجرایی می‌شود. هدف از این حملات درواقع تخریب سرویس مورد نظر نبوده، بلکه شبکه و سرور مورد حمله را وارد فاز ناتوانی در ارائه سرویس عادی جهت قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال‌پذیری خواهد کرد.

دفع بیش از 8 هزار حمله سایبری در سال 1401

عملکرد این حملات به‌گونه‌ای است که ضمن ارسال بسته‌های داده به قربانی به انجام خواهد رسید و شبکه یا ظرفیت پردازشی قربانی را مملو از بسته‌های اطلاعاتی خواهد کرد که از دسترسی کاربران و مشتریان به سرویس ممانعت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دفع بیش از 8 هزار حمله سایبری در سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر