;
coinex

گوشی ZTE اکسون 50 اولترا با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه در کنار تبلت اکسون پد رونمایی شد

شرکت زد تی ای روز گذشته رویدادی را در چین برگزار کرد و در آن از دو محصول جدید خود یعنی گوشی ZTE اکسون 50 اولترا و تبلت اکسون پد رونمایی کرد.

روز گذشته کمپانی ZTE در طول رویداد بزرگ معرفی که در کشور چین برگزار شد از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی اکسون 50 اولترا و تبلت پرچمدار Axon Tab رونمایی کرد. این دو دستگاه از مشخصات مشابهی مانند چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، شارژ 80 واتی و رابط کاربری اختصاصی زد تی ای (MyOS 13) برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: نوبیا زد 50 اولترا (Nubia Z50 Ultra) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ZTE اکسون 50 اولترا

قبل از بیان مشخصات گوشی Axon 50 Ultra بهتر است به ویژگی اختصاصی این دستگاه اشاره کنیم. این محصول قادر است پیام‌های ماهواره‌ای را به صورت دو طرفه از طریق زیرساخت ماهواره‌ای BeiDou (BDS) ارسال کرده و از این رو کاربران در مناطقی که اتصال شبکه و آنتن مناسبی ندارند مشکلی در ارسال و دریافت پیام کوتاه نخواهند داشت. همچنین این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک کوالکام همراه با رم LPDDR5X و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز شده و از یک تراشه امنیتی توسعه یافته توسط ZTE نیز برخوردار است.

گوشی ZTE اکسون 50 اولترا

گوشی Axon 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. سیستم دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی با لرزشگیر OIS، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه از رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی تامین می‌شود.

همان طور که گفته شد در کنار این گوشی اکسون پد زد تی ای نیز معرفی شد که یک تبلت اندرویدی 12.1 اینچی (IPS LCD) با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این تبلت هم به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و تراشه امنیتی ZTE مجهز شده و از شبکه اتصالی 5G، قلم استایلوس و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند پشتیبانی می‌کند. البته قابل ذکر است که دو مورد آخر به طور جداگانه فروخته می‌شوند.

گوشی ZTE اکسون 50 اولترا

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی، رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، وزن 605 گرم و ضخامت 6.5 میلی متر اشاره کرد. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره قیمت و بازارهای هدف این دو محصول در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ZTE اکسون 50 اولترا و تبلت اکسون پد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر