;
coinex

سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

سریال The Conjuring توسط شرکت برادران وارنر ساخته خواهد شد. این سریال در ژانر ترسناک ساخته می‌شود و توسط شبکه مشهور HBO MAX پخش خواهد شد.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Conjuring قرار است توسط شرکت برادران وارنر ساخته شود. با این سریال، دنیای مجموعه ترسناک “احضار” در تلویزیون گسترش خواهد یافت. تهیه‌کننده سریال The Conjuring پیتر سفران خواهد بود که یکی از بهترین تهیه‌کنندگان جهان است. ظاهراً شبکه مکس قرار است میزبان بسیاری از فیلم‌های درحال ساخت باشد که هرکدام حرفی‌های بسیاری برای گفتن دارند.

بیشتر بخوانید: نخستین تریلر سریال کانتیننتال منتشر شد؛ دریچه‌ای به جهان جان ویک! [+فیلم]

سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای مجموعه ترسناک احضار در تلویزیون گسترش پیدا خواهد کرد. پس از تغییر برند سرویس استریم HBO Max به شبکه مکس و اضافه شدن محتواهای شبکه دیسکاوری پلاس به آن، برادران وارنر دیسکاوری اعلام کردند که سریال The Conjuring برای پخش از شبکه مکس در دست ساخت است. پیتر سفران، تهیه‌کننده این مجموعه ترسناک به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال احضار نقش خواهد داشت.

جیمز وان، خالق و کارگردان دو قسمت اول فیلم Conjuring و تهیه‌کننده هفت فیلم از ۸ فیلم ساخته شده از این مجموعه نیز در حال مذاکره برای حضور در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی است. در حال حاضر نویسنده‌ای برای سریال احضار استخدام نشده است و مذاکرات برای پیدا کردن نویسنده مناسب ادامه دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال The Conjuring در دسترس نیست، اما شبکه مکس تایید کرد که این سریال داستان فیلم‌های مجموعه ترسناک احضار را ادامه خواهد داد.

سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

سریال The Conjuring یکی از چندین سریال معرفی شده برای شبکه مکس است و روز گذشته شاهد معرفی سریال هری پاتر، سریال جدید بازی تاج و تخت تا انتشار اولین تریلر سریال پنگوئن بودیم. این در حالی است که آبان گذشته نیو لاین سینما و برادران وارنر با استخدام یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه به ساخت فیلم The Conjuring 4 چراغ سبز نشان داد، اما تاریخ اکران این فیلم ترسناک هنوز اعلام نشده است.

فیلم The Nun 2 به‌عنوان هشتمین و جدیدترین فیلم مجموعه احضار شناخته می‌شود که دنباله فیلم The Nun برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سریال The Conjuring چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر