;
coinex

بهترین فیلم های مارول 2023 ؛ معرفی عناوین جدید سال 2023

با توجه به اخبار دنیای سینمای مارول، بهترین فیلم های مارول 2023 جذابیت زیادی خواهند داشت. انتظار می‌رود امسال نسبت به سال گذشته، فیلم‌های بیشتر و جالب‌تری از کمپانی مارول منتشر شوند.

از زمان انتشار فیلم مرد آهنی در سال 2008، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به سینما جذب فیلم‌های مارول شدند. این کمپانی برای موفقیت در این زمینه، ادامه فیلم‌های قبلی خود مانند مرد آهنی قسمت دوم را ساخت و در نهایت، با ارائه فیلم‌های مجموعه The Avengers، توانست بخش زیادی از علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی را به سمت خود جذب کند.

اگر فقط یکی از فیلم‌های مارول را دیده باشید، می‌دانید که تقریباً همه فیلم‌های این کمپانی، ژانر علمی تخیلی و ابرقهرمانی دارند. به‌همین‌دلیل شاید خیلی از افراد علاقه‌ای به این‌گونه فیلم‌ها نداشته باشند. از سوی دیگر، خیلی از افراد جذب فیلم‌های ابرقهرمانی مارول می‌شوند و می‌خواهند تاریخ انتشار فیلم های مارول را بدانند.

به احتمال زیاد شما هم منتظر جدیدترین فیلم های مارول 2023 هستید تا ببینید که امسال قرار است ابر قهرمان‌های مارول با چه داستانی روی پرده بیایند. در این مقاله از تکراتو، برخی از بهترین فیلم های مارول در سال 2023 را معرفی می‌کنیم که تماشای هر یک از آن‌ها می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. البته اگر به تماشای سریال علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست بهترین سریال های مارول 2023 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

ترتیب تماشای سریال های مارول

بهترین فیلم های مارول 2023

امسال که به‌عنوان فاز پنجم سینمایی مارول شناخته می‌شود، باید منتظر 5 فیلم جدید از این کمپانی باشیم. دنیای سینمایی مارول که با نام MCU نیز شناخته می‌شود، قرار است امسال این فیلم‌ها را در تاریخ‌های ذکرشده، معرفی کند. البته یکی از فیلم‌ها به‌تازگی اکران شده است.

اگر به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی ‌‌(Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

بهترین فیلم های مارول 2023
بهترین فیلم های مارول 2023
  • تاریخ اکران: 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401)
  • بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، می‌شل فایفر، کاترین نیوتون و جاناتان میجرز
  • کارگردان: پیتون رید (Peyton Reed)

اولین فیلم مارول جدید 2023 که به‌تازگی، در 17 فوریه 2023، یعنی 28 بهمن 1401 اکران شد، فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی‌ است. علاقه‌مندان به مرد مورچه‌ای، از مدت‌ها پیش تاکنون منتظر این فیلم فوق‌العاده و ابرقهرمانی بودند. فیلم‌نامه این اثر را جف لاونس نگاشته است می‌تواند بهترین فیلم مارول 2023 باشد.

این فیلم دنباله‌ای از فیلم مرد مورچه‌ای و مرد مورچه‌ای و زنبورک به ترتیب در سال‌های 2015 و 2018 است. ازاین‌رو، می‌توان گفت که فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی‌، به‌عنوان سی و یکمین فیلم دنیای مارول شناخته می‌شود.

ساخت این اثر از سال 2019 آغاز شد و به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم‌برداری آن به تعویق افتاد. این فیلم به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های مارول 2023 شناخته می‌شود که اولین فیلم فاز پنجم این کمپانی به‌شمار می‌رود.

این فیلم، داستان اسکات لنگ به همراه هوپ وین دین است که به همراه یکدیگر به قلمرو کوانتوم می‌روند تا ماجراجویی جدیدی تجربه کنند. اگرچه شاید خیلی از افراد علاقه‌ای به مرد مورچه‌ای نداشته باشند، اما این شخصیت تاثیر زیادی بر دنیای سینمایی مارول داشته است.

براساس نمایش‌ها فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است لحن جدی‌تری در مقایسه با دو قسمت اول فیلم Ant-Man داشته باشد که کسی لنگ، دختر اسکات لنگ قرار است به پدرش به‌عنوان یک ابرقهرمان ملحق شود و در طول فیلم شاهد گشت‌و‌گذار در دنیای کوانتومی خواهیم بود. همچنین شخصیت شرور MODOK در فیلم Ant-Man 3 حضور دارد و علاوه‌براین، فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است پیش زمینه‌ای برای فیلم Avengers: The Kang Dynasty باشد.

پل راد در نقش اسکات لنگ، یک گزینه فوق‌العاده بوده که شخصیت جذابی به فیلم داده است. بعد از این‌که این فیلم در تاریخ 28 بهمن 1401 اکران شد، متوجه شدیم که جوک‌ها و طنز بکار رفته در این فیلم، چندان جذابیتی نداشت. این درحالی‌است‌که بازی بازیگران در کنار فیلم‌برداری جذاب باعث شده که آن را در فهرست بهترین فیلم های مارول 2023 قرار دهیم.

نگهبانان کهکشان بخش 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

بهترین فیلم های مارول 2023

  • تاریخ اکران: 5 مه 2023 (15 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان
  • کارگردان: جیمز گان (James Gunn)

یکی دیگر از بهترین فیلم های مارول در سال 2023 که قرار است در 5 مه 2023 اکران شود، فیلم نگهبانان کهکشان بخش 3 است که دنباله‌ای از فیلم‌هایی با همین نام در سال 2017 و 2014 است. این فیلم به کارگردانی جیمز گان، به‌عنوان دومین اثر از پنجمین فاز دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

در این فیلم، ماجراجویی‌های جدیدی از پیتر کویل را مشاهده می‌کنیم که در یک فضای ابرقهرمانی جذاب و هیجان‌انگیز وجود دارد؛ دقیقاً همان چیزی که از همه فیلم‌های مارول انتظار داریم. داستان این فیلم، درباره پیتر است که بعد از سوگواری برای گامورا، تلاش می‌کند کهکشان را مورد محافظت خود قرار دهد و در برابر نیروهای خارجی و دشمنان، از آن مراقبت کند تا یک پناهگاه امن باشد. اما یک دشمن برای آن‌ها پیدا می‌شود و همه این ماجرا‌ها از آنجا شروع می‌شود.

تقریباً همه بازیگران نسخه‌های قبلی، در این فیلم هم حضور خواهند داشت که برخی از مهم‌ترین آن‌ها، کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باستینا و بردلی کوپر هستند. علاوه‌براین، امسال قرار است که در این فیلم ویل پولتر در نقش آدام وارلاک بازی کند و احتمالاً شخصیت جذابی از مارول کامیک را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های 2022

مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse)

بهترین فیلم های مارول 2023
بهترین فیلم مارول 2023
  • تاریخ اکران: 2 ژوئن 2023 (2 خرداد 1402)
  • صداپیشگان: شامیک مور، هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا
  • کارگردان: جواکیم دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos) و جاستین کی. تامپسون (Justin K. Thompson)

یکی دیگر از بهترین فیلم های مارول 2023 که در سبک انیمیشنی ساخته شده، فیلم مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی است که در تاریخ 22 ژوئن 2023، یعنی 12 خرداد 1402 روی پرده‌های سینما می‌رود.

این فیلم با گروه کارگردانی جواکیم دوس سانتوس و جاستین کی. تامپسون، دنباله‌ای از انیمیشن مرد عنکبوتی: در دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) است که در سال 2018 اکران شد و بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای مارول، به سمت آن جذب شدند.

قرار بود این فیلم در سال 2022 اکران شود، اما به‌خاطر مشکلاتی، اکران آن به تعویق افتاد و به سال 2023 موکول شد. به‌همین‌دلیل امیدواریم که انیماتور‌ها توانسته باشند جذابیت فیلم را بیشتر کرده باشند.

به نظر می‌رسد که در این سری، داستان جدیدی از مایلز (مرد عنکبوتی) را مشاهده کنیم که به همراه گوئن استیسی و اسکار ایساک، به دنبال ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌روند. آن‌ها قصد دارند از بروز یک دشمنی و فاجعه بزرگ برای مردم سراسر جهان، جلوگیری کنند و به‌همین‌دلیل به ماموریتی جدید و خطرناک می‌روند.

خیلی از علاقه‌مندان به این فیلم، بیشتر به‌خاطر بازگشت پیتر بی پارکر، انتظار این فیلم را می‌کشند. به‌طورکلی، با تماشای تریلر این فیلم نیز می‌توان متوجه شد که صحنه‌های جذابی خواهد داشت و می‌توان آن را بهترین فیلم مارول 2023 به شمار آورد.

مارول‌ها (The Marvels)

بهترین فیلم های مارول 2023

  • تاریخ اکران: 28 ژوئیه 2023 (6 مرداد 1402)
  • بازیگران: بری لارسون، ایمان ولانی، تیونا پاریس، ساموئل ال. جکسون
  • کارگردان: نیا داکوستا (Nia DaCosta)

علاوه‌بر موارد قبلی، فیلم مارول‌ها را نیز می‌توان به‌عنوان فیلم مارول جدید 2023 به شمار آورد که قرار است در 28 ژوئیه امسال، یعنی 6 مرداد 1402 روی پرده‌های سینما برود. این فیلم به کارگردانی نیا داکوستا، دنباله‌ای از فیلم کاپیتان مارول در سال 2019 و همچنین سریال میس مارول است که سومین فیلم در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. پس اگر به فیلم کاپیتان مارول و سریال میس مارول علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد جذب فیلم مارول‌ها نیز خواهید شد.

داستان این فیلم، روایت‌های بعد از داستان سریال خانم مارول را به نمایش می‌‌گذارد که در آن، افرادی مانند کارول دنورز، کامالا خان و مونیکا رمبو، قدرت بسیار زیادی دارند. بااین‌حال، هر زمانی که آن‌ها می‌خواهند قدرت خود را بکار بگیرند، مشکلاتی پیش می‌‌آید و نمی‌توانند به‌خوبی قدرت خود را کنترل کنند. برای برطرف کردن این مشکل و استفاده درست از این قدرت، این سه فرد باید با یکدیگر متحد شوند. میزان علاقه شما به این فیلم بیشتر به سلیقه و طرز فکر خودتان بستگی دارد.

کریون شکارچی (Kraven the Hunter)

بهترین فیلم های مارول 2023
جدیدترین فیلم های مارول 2023
  • تاریخ اکران: 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402)
  • بازیگران: آرون تیلور جانسون، آریانا دی‌بوز، فرد هچینگر
  • کارگردان: جی. سی چاندور ( C. Chandor)

کریون شکارچی که قرار است در 6 اکتبر 2023 معادل 14 مهر 1402 اکران شود نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های مارول 2023 به شمار می‌رود که به کارگردانی جی. سی چاندور، بر اساس فیلم‌های کمیک ساخته شده است.

البته گفتنی است که این فیلم مخصوص به دنیای سینمایی مارول نیست و از سال 2017 برای ساخت آن ایده‌پردازی شده است. با دنبال کردن ردپای فیلم ونوم، در این فیلم هم با شخصیت شرور دیگری مواجه می‌شویم و می‌تواند جذابیت لازم را داشته باشد.

داستان این فیلم، زندگی سرگئی کراوینوف را روایت می‌کند که برای این‌که به بقیه ثابت کند، بزرگ‌ترین شکارچی در سراسر دنیا است، یک ماموریت سخت و مهم را انجام می‌دهد. به احتمال زیاد، باید منتظر صحنه‌های هیجان‌انگیز و جذابی در این فیلم باشیم و به‌همین‌دلیل آن را یکی از بهترین فیلم های مارول در سال 2023 می‌دانیم.

سؤالات متداول

بهترین فیلم های مارول 2023 کدامند؟

ازجمله بهترین فیلم های مارول 2023 می‌توان به مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی، مارول‌ها، بخش سوم نگهبانان کهکشان و کریون شکارچی اشاره کرد.

جدیدترین فیلم اکران شده مارول 2023 کدام است؟

جدیدترین فیلمی که به‌تازگی از کمپانی مارول عرضه شده، فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی‌ به کارگردانی پیتون رید است. این فیلم دنباله‌ای از فیلم مرد مورچه‌ای و مرد مورچه‌ای و زنبورک، به ترتیب در سال‌های 2015 و 2018 است که در تاریخ 17 فوریه 2023 معادل با 28 بهمن 1401 اکران شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های مارول 2023 چیست؟ آیا فیلم دیگری را می‌شناسید که باید به آن اشاره می‌کردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر