;
coinex

استوری جدید بورجو بیریجیک و سرکای توتونجو درباره فیلم برادران لیلا

بورجو بیریجیک یکی از بازیگران ترک است که در سریال دختر پشت پنجره به ایفای نقش می‌پردازد. نظر بورجو بیریجیک درباره برادران لیلا :

“بشینید و ببینید!”

نظر بورجو بیریجیک درباره برادران لیلا

استوری جدید از بورجو بیریجیک بازیگر ترک در تمجید فیلم سینمایی ایرانی برادران لیلا :

هرکجا که با این فیلم فوق العاده “برادران لیلا” برخوردین بشینید تماشایش کنید.

سرکای توتونجو که وی را از سریال آقای اشتباه و مستاجر بی نقص به یاد داریم، از طرفداران سینمای ایران است. او در استوری خود از این فیلم تعریف کرد و پیشنهاد داد که حتما فیلم را تماشا کنید.

نقد فیلم برادران لیلا را در سایت فیگار مطالعه نمایید

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا با کیفیت‌های متفاوت از کانال تلگرامی فیگار

بورجو بیریجیک سریال پشت پنجره

نظر بورجو بیریجیک به فیلم برادران لیلا
نظر بورجو بیریجیک درباره برادران لیلا

بورجو بیریجیک سریال پشت پنجره یکی از بازیگران محبوب در بین ایرانیان است. او در فیلم و سریال هایی همچون “انسان‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند”، “کلاغ”، “ترانه زندگی”، “فاطما”، “اتاق قرمز” و “دختر پشت پنجره” به ایفای نقش پرداخته است. نظر بورجو بیریجیک به فیلم برادران لیلا مثبت است و از تماشای آن لذت برده است.

بورجو بیریجیک یتکین (زاده ۴ مه ۱۹۸۹) بازیگر اهل کشور ترکیه است. وی فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است. او در ۴ مه ۱۹۸۹ در المالی متولد شد، در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد؛ و شروع به کار حرفه‌ای خود را با شرکت در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد.

خلاصه فیلم برادران لیلا

لیلا در ۴۰ سالگی تمام زندگی خود را صرف مراقبت از پدر و مادر و چهار برادرش کرده است. در کشوری که درگیر تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی است، خانواده دائماً با هم بحث می‌کنند و زیر بار بدهی‌ خُرد می‌شوند.لیلا در حالی که برادرانش در تلاش برای گذراندن زندگی خود هستند، نقشه‌ای می‌کشد تا با راه اندازی یک تجارت خانوادگی آنها را از فقر نجات دهد.

در حالی که آنها به شدت به حمایت مالی نیاز دارند، لیلا متوجه می شود که پدرشان اسماعیل، مخفیانه یک میراث خانوادگی را پنهان کرده است. او این میراث را به عنوان یک پیشنهاد برای تبدیل شدن به پدرسالار جدید قبیله، بالاترین افتخار در سنت ایرانی، نگه داشته است. این اتفاق باعث هرج و مرج در خانواده‌ای می‌شود که از پیش نیز شکننده بود. با بدتر شدن وضعیت سلامتی پدر، اقدامات هر یک از اعضای خانواده به تدریج خانواده را یک قدم به سمت انفجار نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استوری جدید بورجو بیریجیک درباره برادران لیلا و سرکای توتونجو توجه هواداران ایرانی این دو بازیگر ترک را جلب کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر