عکس لو رفته از هانده ارچل در باشگاه لاکچری + ویدیویی جنجالی زایمان هانده ارچل

ویدیوی زایمان هانده ارچل در سریال تو در خانه ام را بزن سوژه فضای مجازی شد. در کنار آن جدیدترین عکس لو رفته از هانده ارچل در باشگاه لاکچری را ببینید.

جدیدترین عکس لو رفته از هانده ارچل در باشگاه لاکچری

هانده ارچل از جمله بازیگران ترکیه است که در بدو ورود به این حرفه کمی اضافه وزن داشت، اما با انجام ورزش و حفظ رژیم غذایی، در مدت بسیار کم به وزن ایده آل و اندامی متناسب رسید. به طوری که این روزها به خاطر اندام جذابی که دارد در بسیاری در از تبلیغات پوشاک و … حضور دارد و درآمد به نسبت بالایی دارد.

در ادامه جدیدترین عکس لو رفته از هانده ارچل در باشگاه لاکچری را تماشا کنید:


ویدیوی زایمان هانده ارچل

صحنه زایمان ادا ییلدیز کاراکتر سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، با بازی هانده ارچل بازتاب گسترده‌ای داشت. زایمان هانده ارچل در این سریال به قدری افتضاح و غیر قابل باور بود که بسیاری از پیشکسوتان ترکیه این صحنه را نقد کردند.

حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن برای دومین بار به این صورت بود که در یک طبیعت به صورت ناگهانی موقع زایمانش فرا می‌رسد. سناریو اینطور نوشته شده که ادا ییلدیز را به بیمارستان نمیرسانند و بدون درد و خیلی نرمال با آرایش زیاد بچه به دنیا می‌آید.

ویدیوی زایمان هانده ارچل
ویدیوی زایمان هانده ارچل

کرم بورسین که در این سریال نقش همسر هانده ارچل را برعهده داشت، در تابستان 2023 در سریال رمانتیک کمدی جدیدی با نام “اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟” به ایفای نقش پرداخته است. برای اطلاع از زمان پخش سریال، بر روی نام سریال کلیک نمایید.

زایمان غیرقابل باور هانده ارچل
زایمان غیرقابل باور هانده ارچل

ویدیویی از تمسخر صحنه زایمان ادا ییلدیز در سریال تو درم را بزن توسط بسیاری از کاربران فضای مجازی و مورات سونر (منتقد طناز ترک) منتشر شده بود، اما به تازگی یکی از پیشکسوتان ترکیه، عایشه نیل شاملی اوعلو صحنه زایمان هانده ارچل را سوژه کرد.

عایشه نیل از این صحنه انتقاد کرد و گفت:

این شوخیه؟ اینا از هیچی خبر ندارند. آرایششون هم اصلا خراب نشده موقع زایمان. اینطوری زایمان میکنند؟

ویدیوی زایمان هانده ارچل

ویدیوی نقد صحنه حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن را ببینید:


خلاصه سریال تو درم را بزن

تو درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن (به ترکی استانبولی:Sen Çal Kapımı) که در شبکهٔ ام‌بی‌سی پرشیا با نام عشق مشروط پخش شده، یک سریال تلویزیونی کمدی-عاشقانه، ساخت ترکیه است که به امضای شرکت ام اف یاپیم رسیده‌ است و اولین قسمت از آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو پخش شد.

کرم بورسین و هانده ارچل در نقش‌های اصلی این سریال حضور دارند. این سریال در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ متشکل از ۵۲ قسمت به پایان رسید. ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود.

سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد، اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط مجبور به پذیرش شرایط سرکان می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که موجب می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *