;
coinex

زمان پخش سریال درام جدید دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز

سریال های مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز را در این نوشتار برای شما معرفی کرده‌ایم. از جزئیات سریال درام هانده ارچل و بوراک دنیز نیز مطلع شوید.

هانده ارچل و بوراک دنیز در عشق حرف حالیش نمیشه همبازی بودند. این سریال در ژانر رمانتیک کمدی بود و یکی از اولین سریال‌های هانده ارچل بود که باعث شد این بازیگر زیبای ترک به شهرت برسد.

هانده که در سریال‌های “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “عزیزه”، “تو درخانه‌ام را بزن” به ایفای نقش پرداخته است، در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” نقش حیات را ایفا کرد و پارتنر بوراک دنیز بود.

فیلم ها و سریال های محبوب بوراک دنیز و مشترک با هانده ارچل

سریال درام هانده ارچل و بوراک دنیز

سریال های مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز
سریال های مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز

این زوج که طرفداران بسیاری داشتند، به تازگی قرار است در سریالی درام با نام “دو غریبه” یا “غریبه درونم” همبازی شوند. این سریال به زودی از شبکه FOX ترکیه منتشر خواهد شد. فعلا به دلیل وقوع زلزله شدید در ترکیه و بعد از جان باختن بسیاری از شهروندان این کشور، مدتی پخش سریال‌های ترکی متوقف شده است.

بوراک دنیز یکی از بهترین بازیگران جذاب ترکیه است که در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون “داستان ما”، “عشق‌های نیمه تمام”، فیلم “بمان”، “عشق حرف حالیش نمیشه”، “شاهماران” و “جزر و مد” به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوشگله .هانده_ارچل_ میل پیدا کردم کلا به بازیگر های زن ترکیه ای ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷⛔⛔🚨🚨🚨✋✋💻💻🚭🚭🚭🚭🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🖤🖤🖤🖤🔥🔥

    پاسخ

    خوب بازیگروهنرمند خارجی است ومتاهل است موفق باشد

    پاسخ