;
coinex

عصابیت اوزهان کوچ شوهر دمت اوزدمیر نتوانست مانع طلاق شود!

چندی پیش خبری مبنی بر اختلاف اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر منتشر شد. زمانی که خبرنگار از شوهر دمت درباره این خبر سوال پرسید، با عصابیت اوزهان کوچ رو به رو شد.

عصابیت اوزهان کوچ

مدتی شایعه جدایی دمت اوزدمیر از شوهرش منتشر شد. برخی مجله‌های زرد نوشتند که به دلیل اختلاف اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر ، دمت خانه را ترک کرده است. این خبر از طرف آن‌ها تکذیب شد.

پشت پرده طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

عصبانیت شوهر دمت اوزدمیر : چندی پیش نیز شایعه شد که دمت و اوزهان برای حل مشکل‌شان از مشاور کمک می‌گیرند. روز گذشته زمانی که خبرنگار از اوزهان کوچ درباره جلسه‌های مشاوره سوال پرسید و به اینکه حلقه در دست ندارد اشاره کرد، اوزهان عصبی شد و گفت:

من هیچ وقت حلقه دستم نمیکنم، این مسئله امروز و فردا نیست! همچین چیزی وجود ندارد. تا به حال راجع به مسائل شخصی ام صحبت نکردم، لطفا شما هم سوال نپرسید!

البته هرچقدر هم انکار کردند، فایده نداشت و خبر جدایی این زوج از طرف هر دو آن‌ها تایید شد. استوری دمت اوزدمیر را در لینک زیر بخوانید:

استوری طلاق دمت اوزدمیر

عصبانیت شوهر دمت اوزدمیر
عصبانیت شوهر دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت. دمت در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) نیز بازی کرده بود. دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح نیز حضور دارد و نقش یک زن ایرانی را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر