;
coinex

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X معرفی شد [+مشخصات]

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X رونمایی شد. نوبتی هم که باشد نوبت هواوی است تا در بازار گوشی‌های هوشمند خودی نشان دهد.

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X معرفی شد. هواوی روزهای پرکاری را سپری می‌کند و محصولات جدیدی معرفی کرده است. روز گذشته این برند چینی صاحب نام از سه مدل گوشی هوشمند از خانواده Nova یعنی هواوی نوا 11 استاندارد، پرو و اولترا رونمایی کرد. حال غول چینی فناوری جهان از گوشی اقتصادی نیز رونمایی کرده است. Enjoy 60X چه مشخصاتی دارد؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران [فروردین 1402]

مشخصات گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X

گوشی جدید این غول فناوری چینی از نمایشگر بزرگ ۶٫۹۵ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس، تراشه‌ Snapdragon 680، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

هواوی Enjoy 60X به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است که یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز درکنار آن قرار دارد. در پنل جلویی، این گوشی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X رسماً معرفی شد

یکی از ویژگی‌های مهم Enjoy 60X هواوی، باتری حجیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که احتمالاً با هربار شارژ تا دو روز دوام خواهد آورد. البته سرعت شارژ این گوشی به ۲۲٫۵ وات محدود شده است؛ به‌همین‌دلیل، شارژ کامل آن زمان نسبتاً زیادی طول خواهد کشید.

حافظه‌ ذخیره‌سازی Enjoy 60X نیز ۵۱۲ گیگابایت است و به‌طور‌پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند. درحال‌حاضر، اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ این محصول دردسترس نیست. علاوه‌بر‌این، نمی‌دانیم آیا Enjoy 60X در بازارهای غیر از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X رسماً معرفی شد

به‌نوشته‌ GSMArena، هواوی Enjoy 60X در 5 رنگ با 2 طرح بدنه‌ پلاستیکی یا چرم مصنوعی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل نارنجی و یکی از نسخه‌های مشکی رنگ این گوشی از روکش چرمی بهره می‌برند؛ درحالی‌که رنگ سفید و سبز و مشکی استاندارد آن بدنه‌ پلاستیکی دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر