;
coinex

شکست سنگین آیفون 14 پرو مکس در تست سرعت دانلود از نمایندگان اندروید!

پس از معرفی گوشی گلکسی اس 23 سامسونگ و گوگل پیکسل 7 پرو حالا آن‌ها موفق به شکست آیفون 14 پرو مکس در تست سرعت دانلود Ookla شده‌اند.

درحالی‌که از زمان معرفی آیفون 14 پرو رتبه برتر سرعت دانلود و آپلود در اختیار این گوشی بود؛ حالا نتایج جدید تست سرعت دانلود و آپلود Ookla در گوشی‌های مختلف حاکی از برتری گلکسی اس 23 اولترا نسبت به سایر رقبای خود بوده است.

بیشتر بخوانید: امکان دانلود اپلیکیشن خارج از اپ استور در iOS‌ 17 فراهم می‌شود

نتایج تست سرعت دانلود Ookla

گوشی گلکسی اس 23 اولترا در بخش دانلود موفق به ثبت سرعت میانگین 161.86 مگابیت بر ثانیه شده که 23 درصد بیشتر از گوشی آیفون 14 پرو مکس با سرعت میانگین 130.99 مگابیت بر ثانیه بوده است. لازم به ذکر است که در همین راستا گوشی گلکسی Z فولد 4 هم با سرعت 143.57 مگابیت بر ثانیه، موفق به سبقت از آیفون 14 پرو مکس شده است.

تست سرعت دانلود

در مجموع سامسونگ با سرعت دانلود میانگین 91.57 مگابیت بر ثانیه موفق به شکست اپل با سرعت 76.92 مگابیت بر ثانیه شده است. اپل قصد دارد در گوشی آیفون 15 پرو از مودم جدیدتری بهره ببرد تا بتواند گوی سبقت را از رقبای خود در زمینه سرعت دانلود برباید.

تست سرعت دانلود

از طرفی گوشی گوگل پیکسل 7 پرو هم رتبه خوبی را در این تست کسب کرده است. این گوشی آیفون 14 پرو مکس را درواقع با اختلاف کمی پشت سر گذاشته و در رده سوم قرار گرفته است. در مجموع، عنوان کمترین تاخیر هم با 50 میلی‌ثانیه عاید همین گوشی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نتایج تست سرعت دانلود در گوشی‌های پرچمدار اپل، سامسونگ و گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر