;
coinex

برنامه ایلان ماسک برای تغییر نام توییتر به X Corp فاش شد

تغییر نام توییتر به X Corp توسط مالک پرحاشیه این شبکه اجتماعی خبرساز شد. اما هدف ایلان ماسک از تغییر نام توییتر چیست؟

برنامه ایلان ماسک برای تغییر نام توییتر به X Corp تا تاریخ ۱۸ می عملی می‌شود. پرونده‌هایی که به دادگاه اعلام شده نشان از ادغام توییتر با پلتفرم X Corp دارد که با عملی شدن این کار دیگر نامی از توییتر باقی نخواهد ماند. همین تغییرات در توییتر به سادگی بر بازار رمزارزها موثر افتاده است. اما چه تاثیری؟

بیشتر بخوانید: پیش بینی دوج کوین در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه DOGE

برنامه ایلان ماسک برای تغییر نام توییتر به X Corp چیست؟

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، قرار است ماه آینده و در تاریخ ۱۸ می، نام توییتر را رسماً به X Corp. تغییر دهد و روی ساخت برنامه X – The Everything App کار کند. پرونده‌های ارائه‌شده به دادگاه نشان می‌دهند که توییتر با X Corp. ادغام شده و دیگر شرکتی به این نام وجود ندارد.

قراردادها، صورت‌حساب‌ها و سایر سوابق توییتر اکنون به X Corp. ارجاع می‌شوند، به جز شماره شناسه مالیاتی. در این میان، شرایط خدمات، خط‌مشی حفظ حریم خصوصی و توافق‌نامه پردازش داده‌ها هم در حال به‌روزرسانی هستند تا این تغییر نام را منعکس کنند. لازم به ذکر است که هیچ تغییری در کنترل یا مدیریت این شرکت ایجاد نشده است.

برنامه ایلان ماسک برای تغییر نام توییتر به X Corp چیست؟

ایلان ماسک از آوریل ۲۰۲۲ قصد داشت که توییتر را به یک «برنامه همه چیز» شبیه به وی‌چت چین تبدیل کند. توییتر در حال حاضر به دنبال پشتیبانی از پرداخت‌ها بر روی پلتفرم خود بوده و اولویت خود را ارزهای فیات اعلام کرده است. با این حال، ایلان ماسک پیش‌تر به ادغام دوج کوین (DOGE) در این پلتفرم هم اشاره کرده بود.

به دنبال انتشار اخبار مربوط به تغییر نام توییتر، قیمت دوج کوین افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، میم کوین برتر بازار در محدوده قیمتی ۰٫۰۹۴ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با هفته گذشته، نزدیک به ۱۵ درصد رشد دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییر نام توییتر به X Corp چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر