;
coinex

مسدودسازی کانال مداح منتقد توسط ایتا ؛ حماسه‌آفرینی پلتفرم‌های بومی ادامه دارد!

با مسدودسازی کانال مداح منتقد توسط ایتا بار دیگر این شائبه را مطرح می‌کند که سطح نظارت بر محتوا و گفتگو در پیامرسان‌های بومی چقدر است؟

شاید در جریانات اخیر و با افزایش شدت فیلترینگ و شمار برنامه‌های مسدود شده، شما هم هرازگاهی این سوال را از خود پرسیده باشد که واقعا چرا نمی‌توان و نباید به پلتفرم‌های بومی پیامرسان اعتماد کرد؟ یا شاید با خود فکر کرده باشید که آیا واقعا سطح نظارت بر انتشار محتوا و گفتگوهای شخصی تا حدی است که به سادگی برنامه یک کانال را مسدود کند؟

خب در پاسخ باید گفت جواب هر دو سوال توسط ایتا به صریح‌ترین شکل ممکن داده شده است و کانال یک مداح منتقد در ایتا که انتقادهایی علیه ساختار حاکمیت مطرح می‌کرد توسط ایتا مسدودسازی شده است. آن هم به علت انتشار محتوای نامناسب از نظر ایتا!

مسدودسازی کانال مداح منتقد توسط ایتا

ماجرا از این قرار است که از روز گذشته، کاربران ایتا هنگام مراجعه به کانال علیمی با این پیام مواجه می شوند که «متاسفانه به علت تخلف در نشر محتوا، امکان مشاهده مطالب این گفت و گو وجود ندارد».

مسدودسازی کانال مداح منتقد توسط ایتا ؛ حماسه‌آفرینی پلتفرم‌های بومی ادامه دارد!

این در حالی است که علیمی از منتقدان سیاست‌های دولت در ماه‌های اخیر بوده است. گفتنی است که روز چهارم فروردین ماه بود که حمیدرضا علیمی، مداح و ذاکر اهل‌بیت در توییتر خود اطلاع داد که به او گفته‌اند که اجازه روضه‌خوانی در استان اصفهان را ندارد.

طبیعتا با چنین رویکردی در پلتفرم‌های بومی که خصوصا در مورد ایتا برای اولین بار نیست که شاهدش هستیم، نباید و نمی‌توان انتظار داشت مردمی که سال‌ها در پلتفرم‌های خارجی، آزادانه به کسب‌وکار یا حتی طرح شخصی‌ترین مسائل زندگی خصوصی خود می‌پرداختند، به پیامرسانی چون ایتا اعتماد کنند و از بابت امنیت و عدم دسترسی مدیران و ناظران برنامه به گفتگوهای شخصی خود آسوده خیال باشند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مسدودسازی کانال مداح منتقد توسط ایتا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    آقای علیمی خودشون اطلاع رسانی کردند
    که اصلا داخل ایتا کانال یا گروه نداشتند
    که مسدود شده باشه

    پاسخ

    علیمی از اون دسته آدماست که تاظهر عاشورا با امام حسین بود ودر رفت،، این مثلا مداح همین حالا داره تخم نفاق میپاشه

    پاسخ