;
coinex

شوک به بازار رمزارزها: توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین اینتل رسما اعلام شد

توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین رسماً توسط اینتل اعلام شد. بازارها رمزارزها بازهم در یک شوک جدید فرو رفت.

توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین اینتل رسما اعلام شد. با توجه به اینکه کاهش ارزش بازار رمزارزها، شرکت‌های بزرگ تراشه‌سازی مانند انویدیا را متضرر کرده است، شرکت اینتل نیز تنها یکسال پس‌از اعلام خبر توسعه تراشه اختصاصی استخراج ارز دیجیتال تصمیم خود را عوض کرده و دیگر تراشه‌ای برای استخراج بیت کوین تولید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گامی بزرگ در صنعت تراشه جهان ؛ همکاری اینتل و آرم برای تولید تراشه‌های 1.8 نانومتری موبایل!

توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین اینتل رسما اعلام شد

شرکت تراشه‌سازی آمریکایی اینتل اعلام کرد تولید سری تراشه استخراج بیت‌کوین را تنها یک سال پس از معرفی آن، متوقف کرده است. ریزش بازار ارز دیجیتالی به بعضی از شرکت‌های تراشه‌سازی از جمله انویدیا که تراشه‌های گرافیکی پیشرفت‌هایش برای استخراج رمزارز محبوب شده بود، ضربه زده است. اینتل انتظار دارد دریافت سفارش برای سری بلاک‌اسکیل (Blockscale) از ۲۰ اکتبر امسال متوقف شود و از آوریل سال ۲۰۲۴ دیگر عرضه نشود.

توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین اینتل رسما اعلام شد

سخنگوی اینتل گفت:

از آنجا‌ که به سرمایه‌گذاری‌های خود در IDM۲.۰ اولویت‌ دادیم، به عمر سری ۱۰۰۰ بلاک‌اسکیل ASIC پایان داده‌ایم و در عین حال، به حمایت از مشتریان بلاک‌اسکیل ادامه می‌دهیم.

بر اساس گزارش رویترز، IDM۲.۰ به استراتژی اینتل برای برون‌سپاری تراشه‌سازی خود به مشتریان خارجی و ادامه افزایش تولید تراشه‌های کوچک‌تر و سریع‌تر اشاره دارد. اینتل اعلام کرد به پایش فرصت‌های بازار در فضای رمزارز ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف توسعه تراشه اختصاصی استخراج بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر