;
coinex

قابلیت ذخیره پیام در واتساپ ارائه شد

واتساپ با ارائه ویژگی جدیدی تحت عنوان Keep in Chat، قابلیت ذخیره پیام در واتساپ در قسمت چت را برای رقابت بیشتر با تلگرام به ارمغان آورده است.

در چند ماه‌ اخیر، با یک روند آهسته واتساپ به قابلیت‌های جدیدی دست یافته تا از توان رقابتی بالایی در مواجهه با تلگرام و دیگر پیامرسان‌های معروف برخوردار شود؛ بااین‌حال رقیب سرسختش همچنان در هر آپدیت بسیار قدرتمندتر از قبل عمل می‌کند. در همین راستا تازه‌ترین به‌روزرسانی تلگرام که دیروز منتشر کرد، ویژگی‌های جدید و کاربردی بسیاری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

در همین زمینه متا، شرکت مادر واتساپ، در جدیدترین آپدیت خود، قابلیت Keep in Chat را ارائه کرده است. با این قابلیت، امکان ذخیره پیام‌های مهم موجود در صفحه‌ چت واتساپ فراهم شده است. ویژگی Keep in Chat علاوه‌بر پیام‌های عادی، برای پیام‌های محوشونده هم کاربرد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ایموجی‌های متحرک واتساپ به زودی رونمایی می‌شوند

ارائه قابلیت ذخیره پیام در واتساپ در جدیدترین آپدیت

طبق اعلام Wccftech،‌ قابلیت Keep in Chat به‌طور عمومی ارائه نشده است. به‌منظور استفاده از قابلیت ذخیره پیام در واتساپ و دیدن پیام‌هایی که با این قابلیت ذخیره شده‌اند، باید به پوشه‌ Kept Messages مراجعه کنید. در این پوشه، کلیه پیام‌ها به‌طور مرتب و در قالب چت‌های جداگانه دردسترس خواهند بود.

قابلیت ذخیره پیام در واتساپ

عملکرد Keep in Chat به‌مانند ستاره‌دارکردن پیام‌های واتس اپ خواهد بود. تمایز اصلی میان دو قابلیت مذکور این است که Keep in Chat ذخیره‌ پیام‌های محوشونده را فراهم می‌کند.

درصورتی که پیامی برای یکی از مخاطبان خود ارسال کنید و وی با قابلیت Keep in Chat اقدام به ذخیره‌سازی پیام کند، این امر از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. طی این مرحله، قادر خواهید بود تا به فرد مقابل مجوز ذخیره‌سازی پیام را بدهید یا از آن جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت ذخیره پیام در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر