;
coinex

گوشی جدید هایسنس با طراحی خاص و دو نمایشگر عرضه می‌شود

گوشی جدید هایسنس مجهز به دو نمایشگر جلویی فاش شد. این گوشی یک گوشی تاشو است که از فناوری جدیدتری بهره می‌برد.

گوشی جدید هاینس با طراحی خاص و دو نمایشگر در پنل جدید ممکن است به‌زودی عرضه شود. کمپانی هایسنس را شاید به دلیل تولید تلوزیون‌های هوشمند بیشتر بشناسید تا تولید گوشی موبایل اما حالا در پتنت جدیدی که این شرکت به ثبت رسانده شاهد توسعه یک گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر در پنل جلویی آن هستیم. اما آیا هایسنس می‌تواند سهمی در بازار گوشی‌های هوشمند کسب کند؟

بیشتر بخوانید: رده‌بندی کشورهای جهان بر اساس اعتیاد به گوشی هوشمند منتشر شد

گوشی جدید هایسنس با طراحی خاص فاش شد

هایسنس در بازار موبایل، گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده عرضه می‌کند و توانسته در حوزه تولید تلویزیون‌های هوشمند، جایگاهی برای خود ایجاد کند. اما ظاهراً این شرکت در تلاش است تا بتواند جایگاه جدیدی برای خود در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

اطلاعات مربوط به پتنت ثبت شده این شرکت نشان می‌دهد هایسنس روی توسعه گوشی هوشمندی با طراحی متفاوت کار می‌‌کند که می‌تواند با طراحی متفاوتش، توجه کاربران را به خود جلب کند.

گوشی جدید هایسنس با طراحی خاص فاش شد

پتنت ثبت شده هایسنس، گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر در پنل جلویی و پشتی را نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند محتوا را در هر دو نمایشگر به صورت همزمان مشاهده کنند. این پتنت، قاب پشتی گوشی را به نمایشگری کاربردی تبدیل می‌کند.

لازم به ذکر است طراحی این گوشی هوشمند، شباهتی با گوشی‌های تاشو ندارد. بلکه براساس اطلاعات منتشر شده در پتنت مربوطه، این دستگاه مجهز به نمایشگر در قاب پشتی است. ایده‌ای متفاوت که ممکن است بتواند توجه طیفی از کاربران بازار موبایل را به خود جلب کند.

گوشی جدید هایسنس با طراحی خاص فاش شد

یکی از نگرانی‌هایی که در مورد چنین گوشی‌هایی مطرح می‌شود، دوام آنها است. برای مثال این سوال پیش می‌آید که چنین دستگاهی که با دو نمایشگر در پنل پشتی و جلویی تا چه اندازه دوام می‌آورد و آسیب نمی‌بیند. ممکن است برخی کاربران نگران باشند که در صورت خرید چنین موبایلی باید همیشه نگران آسیب دیدن نمایشگر دستگاه خود باشند یا باید همواره در فکر خرید قاب‌های محافظی باشند که بتواند هر دو نمایشگر را محافظت کند.

باید دید در نهایت هایسنس چه تصمیمی در مورد موبایل جدید خود می‌گیرد و آیا توسعه چنین دستگاهی می‌تواند حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گوشی جدید هایسنس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جواب ندادی

    پاسخ