;
coinex

سقف وام خبرنگاران در سال 1402 مشخص شد [+شرایط و جزئیات دیگر]

وام خبرنگاران در سال 1402 تغییر کرد. مبلغ این وام افزایش یافته و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند با داشتن شرایط زیر از این تسهیلات جدید بهره‌مند شوند.

براساس اعلام معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت و مدیران بانک عامل، سقف وام خبرنگاران در سال 1402 تغییر کرد. این خبر در پایگاه رسمی وزارت ارشاد منتشر شده و به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه ابلاغ شده است. تسهیلات جهاد کالا شیوه‌ای نوین از ارائه تسهیلات است که فرد وام‌گیرنده می‌تواند با داشتن شرایط لازم و به‌منظور خرید از فروشگاه‌های اعلام شده از آن برخوردار شود.

آنطور که وزارت ارشاد اعلام کرده است، سقف تسهیلات ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافته و مدت بازپرداخت وام نیز از 3 سال به 4 سال رسیده است. اما این وام ویژه خرید کالای ایرانی است و خبرنگاران می‌توانند با دریافت یک کارت اعتباری از فروشگا‌ه‌های عنوان شده خرید خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران معرفی شد [+شرایط، نحوه دریافت و جزئیات دیگر]

جزئیات وام خبرنگاران در سال 1402 ابلاغ شد

پایگاه خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:

طی هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت و مدیران بانک عامل، سقف تسهیلات جهاد کالا ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان و حداکثر مهلت بازپرداخت آن از ۳ سال به ۴ سال افزایش پیدا کرد.

بنابر اعلام جهاد کالا، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که پیشتر با ورود به سامانه جامع رسانه‌های کشور درخواست خود را برای بهره‌مندی از تسهیلات خرید کالا ثبت کرده و اسامی آن‌ها تایید شده است، تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به بخش ویژه خبرنگاران سایت جهاد کالا به نشانی: jahadkala.com نسبت به ثبت مشخصات و انتخاب تسهیلات خود اقدام کنند.

جزئیات وام خبرنگاران در سال 1402 ابلاغ شد

گروه جهاد کالا پس از دریافت اسامی حدود 3 هزار نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که درخواست خود را برای بهره‌مندی از تسهیلات خرید کالا در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کرده بودند، اعلام کرد: «متقاضیان می­توانند پس از افتتاح حساب در صورتی که دارای رتبه اعتباری مناسب باشد تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.»

بدیهی است مراحل پس از ثبت‌نام اصحاب رسانه، از سوی جهاد کالا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت است.

جزئیات پرداخت وام خرید کالا ویژه خبرنگاران به شرح زیر است:

جزئیات وام خبرنگاران در سال 1402 ابلاغ شد

* طبقه‌بندی اعتباری متقاضیان براساس جدول زیر

جزئیات وام خبرنگاران در سال 1402 ابلاغ شد

توضیحاتی در مورد وام خرید کالای ایرانی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه

  • دارندگان این کارت اعتباری می­‌توانند با مراجعه به مرکز فروش حضوری جهادکالا ( واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن­‌های سری ۲۵ و ۲۶) نسبت به خرید قسطی طیف متنوعی از کالاهای مصرفی با دوام ( لوازم خانگی، مبلمان، فرش و …) اقدام نمایند.
  • اعتبار طرح به یکی از کارت­‌های نقدی متقاضی در بانک آینده، تخصیص می­‌یابد.
  • سود تسهیلات در دوران خرید یک­ماهه صفر درصد (بدون سود) است.
  • در صورت عدم خرید مشتری در مهلت یک­ماهه، اعتبار تخصیص یافته قابل تمدید نخواهد بود.
  • دارندگان این کارت اعتباری می­‌توانند با مراجعه به مرکز فروش حضوری جهادکالا ( واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن‌­های سری ۲۵ و ۲۶) نسبت به خرید قسطی طیف متنوعی از کالاهای مصرفی با دوام ( لوازم خانگی، مبلمان، فرش و …) اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سقف و نوع وام خبرنگاران در سال 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر