;
coinex

نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3 منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز براساس برنامه قبلی خود اقدام به اشتراک‌گذاری نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3 تحت عنوان The Final Chapter برای طرفداران کرده است.

شرکت Sony Pictures از نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter (برابرساز 3: فصل آخر) طی رویداد سینماکان 2023 در لاس وگاس رونمایی کرد. دیروز در کنار انتشار نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3 اولین پوستر آن نیز منتشر شد که درواقع حاکی از آخرین حضور دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال بوده است. دنزل واشینگتن طی سال‌های اخیر به جز مجموعه فیلم‌های Equalizer در دنباله‌ هیچ فیلم دیگری حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

انتشار نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در پی کنار آمدن با کارهای وحشتناکی بوده که در گذشته انجام داده و با اجرای عدالت از طرف مظلومان به آرامش عجیبی می‌رسد. وی به‌طور اعجاب‌آوری از خانه‌ خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد و از کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی اطلاع پیدا می‌کند. با بدتر شدن شرایط، رابرت مک‌کال دقیقا در می‌یابد که باید چه عملی به انجام برساند، این عمل نیز قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان است. در ادامه تیزر این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز قابل مشاهده است:

لازم به ذکر است که فیلم The Equalizer همکاری دیگری از دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ بوده که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با یکدیگر همبازی بودند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا اشاره کرد. برنامه‌ریزی اکران سومین قسمت فیلم اکشن انتقام‌جویانه Equalizer برای تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر فیلم The Equalizer 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر