;
coinex

تماشا کنید: گیاه عجیبی که سیگار می‌کشد، آدامس می‌جود و حتی آنرا باد می‌کند! [+فیلم]

تصاویری جالب در فضای مجازی از یک گیاه عجیبی که آدامس می‌جود و آن را باد می‌کند منتشر شده است.

گیاه عجیبی که آدامس می‌جود و آن را باد می‌کند، سیگار می‌کشد و هندوانه می‌خورد ترند این روزهای شبکه‌های اجتماعی است.  اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک گیاه جالب بعد از خودرن آدامس، آن را مانند انسان باد می‌کند. آنطور که در تصاویر می‌توان حدس زد، احتمالاً این گیاه که ظاهراً توسط فرد حاضر در فیلم پرورش داده شده، یک “گیاه ونوس حشره‌خوار” است که یک نوع از چند گیاه حشره‌خوار در جهان است.

بیشتر بخوانید: تولید عطر بدون نیاز به گل و گیاه توسط هوش مصنوعی ؛ یک ایده انقلابی!

گیاه عجیبی که آدامس می‌جود

ویدیویی از یک گیاه عجیب و غریب که هم هندوانه می‌خورد؛ سیگار می‌کشد و آدامس می‌جود و حتی آن را باد می‌کند به ویدیویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

گیاه ونوس حشره‌خوار بی‌شک یکی از معروف‌ترین گیاهان گوشت‌خوار است که اگر دفعه اولی باشد که شکار یک حشره توسط این گیاه شگفت‎‌انگیز را ببینید، هیجان‌زده خواهید شد. نام علمی این گیاه (Dionaea muscipula) است که نژادهای متنوعی دارد.

این گیاهان عجیب غذای خود را از حشره‌هایی که به قصد یافتن غذا وارد دهان آنها می‌شوند تأمین می‌کنند. اما اگر شیء یا مواد غذای دیگری در درون دهانشان قرار دهید، بنابر غریضه شکار، آن مواد غذایی را با حشره اشتباه گرفته و شروع به خوردن می‌کنند. عملکرد این گیاه نیز به‌همین شکل است و با خوردن آدامس و کشیدن سیگار این غریضه را به خوبی نشان می‌دهد.

گیاه عجیبی که آدامس می‌جود

بیشتر بخونید:

دیدگاه شما در خصوص گیاه عجیبی که آدامس می‌جود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر