;
coinex

پنیر کیلویی 300 هزار تومان ؛ قیمت پنیر با گوشت برابری می‌کند!

قیمت پنیر در بازار و نزدیکی آن به قیمت گوشت پس از مشاهده پنیر کیلویی 300 هزار تومان در سطح شهر بسیار عجیب و البته جنجال‌برانگیز شده است.

طبق پیش‌بینی‌ها باتوجه به افزایش قیمت شیر در فصل جاری، رشد قیمت انواع لبنیات به‌خصوص پنیر هم دور از تصور نبود. در همین راستا در مغازه‌های سطح شهر قیمت پنیر از 40 هزار تومان شروع و تا 300 هزار تومان نیز رسیده است.

 بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد

پنیر کیلویی 300 هزار تومان ؛ برابری با قیمت گوشت

قیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره‌بار نیز چندان ارزان گزارش نشده و در این بازار نیز کف قیمت پنیر لیقوان ممتاز در میادین 155 هزار تومان است. پنیر لیقوان درجه یک نیز هزار تومان ارزان‌تر است. در برخی مناطق نیز این کالا کیلویی 143 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین در این بازار پنیر تبریز ممتاز و درجه یک نیز با تفاوت قیمتی اندک با یکدیگر عرضه می‌شود. قیمت این کالاها به ترتیب 129 هزار تومان و 115 هزار تومان گزارش شده است.

پنیر کیلویی 300 هزار تومان

همچنین در میادین پنیر لاکتیکی پاستوریزه و پنیر سفید زیر صد هزار تومان دیده شده است. به عبارت دقیق‌تر حداقل کیلویی 63 هزار تومان و حداکثر 87 هزار تومان است. بااین‌حال قیمت همین پنیرهای سفید در لبنیاتی‌های سطح شهر کیلویی 105 تا 130 هزار تومان اعلام شده است. در مغازه‌های سطح شهر نیز انواع پنیر صبحانه که عمدتا 450 تا 550 گرمی است به قیمت حداقل 42 هزار تومان و حداکثر 60 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت این پنیرها در فروشگاه کوروش، جامبو و سایر فروشگاه‌های بزرگ نیز بین 37 هزار تومان تا 61 هزار تومان است. به عنوان نمونه در کوروش خریدان پنیر روزانه 510 گرمی حدود 61 هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند. در این فروشگاه پنیر خامه‌ای ویلی هم نزدیک به 53 هزار تومان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پنیر کیلویی 300 هزار تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر