;
coinex

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی با برچسب قیمت اقتصادی معرفی شد

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی Mijia N1 با سیستم خشک‌کن سریع، نرخ پاک‌سازی 99,9999 درصدی ظروف و قیمت اقتصادی رونمایی شد.

برند شیائومی در دنیا با گوشی‌های هوشمند متنوعش شناخته می‌شود، بااین‌حال این شرکت در حوزه‌های گوناگون همچون لوازم خانه و آشپزخانه هم فعالیت دارد. این غول چینی اخیرا از یک ماشین ظرفشویی دوکاره هوشمند تحت عنوان Mijia N1 رونمایی کرده که با قیمت اقتصادی 2999 یوان (حدود 430 دلار) روانه بازار شده است.

یکی از نکات ویژه ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی این بوده که جهت افزایش تمیزی ظروف، ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی چرخه شستشو استریلیزاسیون با دمای بالای 75 درجه سانتی‌گراد را به ارمغان خواهد آورد تا نرخ پاک‌سازی %99,9999 درصدی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: توسعه یک قاشق هوشمند که طعم غذا را بهبود می‌دهد

برخی مشخصات ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی

یکی از مشخصه‌های بارز ماشین ظرفشویی جدید شیائومی، سیستم درب هوشمند آن بود که در فرآیند خشک کردن به‌صورت خودکار باز شده تا گردش هوا به آسانی برقرار شود و زمان خشک شدن هم کاهش پیدا کند. زمانی‌که چرخه خشک کردن ظرف‌ها پایان می‌یابد، درب به‌صورت خودکار بسته شده تا از ظروف در برابر نفوذ حشرات، گرد و غبار و هرگونه آلودگی ثانویه محافظت شود.

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی

این ماشین ظرفشویی هوشمند با 11 برنامه انتخابی شستشو همه کاره، از نظر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ویژگی‌های متمایزی دارد و از استانداردهای بهره‌وری آب سطح 1 چین در تمیز کردن و خشک کردن پشتیبانی خواهد کرد.

ماشین ظرفشویی هوشمند Mijia N1 دارای یک سیستم خشک‌کن سریع سه‌گانه نیز بوده که این سیستم ترکیبی از هوای گرم PTC، عملکرد خودکار درب و تراکم حرارتی باقی‌مانده را فراهم می‌کند و خشک کردن سریع ظروف را ضمانت می‌کند. بازوی اسپری چرخشی پیشرفته این دستگاه توانایی آزادسازی به‌طور هم‌زمان 44 جریان آب پرفشار و دمای بالا را داشته و با یک سیستم تنظیم هوشمند کیفیت آب و فیلتراسیون دقیق سه‌گانه جهت تمیز کردن کامل سخت‌ترین لکه‌ها کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر